Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff ikke denne diskusjonen igjen. Synes du burde lese denne tråden.

Ser poenget ditt. Jeg spiser et par skiver vannmelon hvis jeg vil unne meg noe godt. Det funker som faen for meg, og jeg har god samvittighet etter å ha spist det :)

BAMA Storkjøkken - Frukt - Melon - Vannmelon - Helse/ernæring - Næringsinnhold per 100 g

Fortsetter under...

Ser poenget ditt. Jeg spiser et par skiver vannmelon hvis jeg vil unne meg noe godt. Det funker som faen for meg, og jeg har god samvittighet etter å ha spist det :)

BAMA Storkjøkken - Frukt - Melon - Vannmelon - Helse/ernæring - Næringsinnhold per 100 g

Ja det er et kjempe godt alternativ når man kjenner søtsuget :D

til TS, kroppen din kan mobilisere triglyserider fra fettvevet og "etterfylle" med vann. Sånn at du faktisk har mistet fett / tatt ut energi fra energibanken som kroppen og fettet er, men ikke gått ned i vekt. Det kan man gjerne merke på at kroppen blir litt ekstra løs i fisken. I tillegg kan du holde ekstra mye vann av karbo, stress, mens, tidevannet, horoskopet og humøret til naboen... :rolleyes: Plutselig slipper det, og da kan du rase ned. Du kan jo prøve å drikke kaffe eller te (eller alkohol :p ), eller andre vanndrivende stoffer, og se om det hjelper :) Å holde vann gjør jo ingenting, men det er ikke noe gøy eller motiverende. Men du kan trøste deg med at energiunderskuddet er der like fullt, kroppen din er ikke magisk og den kan ikke trylle fram energi hvor det ikke finnes noen. Så prøv å bare holde motet oppe og fortsette i det bra sporet du er i :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...