Gå til innhold

Historien bak vektnedgangen min -40Kg på 1år


Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg endelig tatt meg tid til å skrive ned historien min bak den store vektnedgangen min eller i mine øyne er den stor.

Det hele startet med en Match på selveste Hot or Not der jeg ble matchet med en av de fineste jentene som er de fleste gutters drøm haha. Men som de fleste gjør som syntes de veier litt for mye er å ta bilde når du står oppreist og bare av ansiktet sitt akkurat som jeg hadde gjort for å se kjekkest ut så man kan skjule det andre. Men som sagt så ble jeg matchet med en ganske så pen jente fra Vest kanten og da følte jeg et stort press et veldig stort press fordi hun drev med kajakk padling og hadde nettopp blitt tatt ut til landslaget og samtidig med alt dette skulle jeg starte på en videregående der idrett var greia og alle trent nesten uansett hvilken linje de gikk så da følte jeg presset kom enda mer. Så jeg startet med å legge om kostholdet helt jeg ga streng beskjed hjemme om at jeg bare skulle ha Kyllingfillet, ris, egg og brødskiver. De skulle heller ikke kjøpe godis til meg i helgene det hendte at jeg drakk litt pepsi iblant men det var ikke ofte. Jeg kjøpte også skolebrød i kantina nå og da men det hadde ikke så mye å si etterhvert. Så treninga startet rundt 14september 2014 og etter 2-3mnd så kunne jeg se litt forskjell men da kom jo jula og den gode maten kom på bordet hverdag.. Men jeg hadde plutselig begynt å ikke like den feite julematen mindre så jeg endte opp med å spise kylling når de andre spiste julemiddager. Etter jul så var det litt hardt å starte med hard trening igjen med det gikk seg til og etterhvert så ble jeg kjent med flere folk som trente på samme treningstudio og jeg hang meg på med de og begynte med litt mer styrketrening sammen med cardio treninga de kjørte jo så klart de 3baseøvelsene som da sikkert alle vet hva er men jeg nevner det selvom Markløft, Knebøy og Benkpress. Og alle vet jo at Benkpress er jo the shit rundt den alderen jeg var på da som var 17år. Jeg Prøvde meg bare på Benk og Knebøy fordi jeg ikke ville drite meg ut ved løfte feil på mark så jeg sa alltid at jeg hadde vondt i ryggen. På benk så satt jeg fast på 30-40Kg noe som er veldig lite i mitt hode så klart og jeg var skikkelig flau fordi jeg aldri gikk oppover noe som alle vil, men det viste seg jo at det kom jo etterhvert etter noen måneder. Rundt sommerferie start 2015 så hadde jeg gått ned 30kilo tror jeg og jeg var veldig fornøyd og fikk veldig mye skryt å det var noe jeg ikke likte fordi jeg egentlig er en veldig stille person som ikke sier noe. Men etter alle disse trenings øktene med alle disse herlige folkene så har jeg også begynte å snakke mye mer med de som trener på studioet. Det her var vel det jeg hadde å skrive er sikkert litt skrive feil men orker ikke å rette det opp..Det er ikke noe norsk eksamen heller..

Men nå så har jeg startet med styrkeløft og jeg løfter for Askim Styrkeløftklubb og har som mål å komme bli en av de beste innen styrkeløft.

Her har du noen bilder.

12399240_1179109685436474_1332028339_n.t

  

Øver til venstre sommeren 2014

Høyre Sommeren 2015

De 3bildene nederst er etter 1år med trening sånn cirka. bilde av ryggen ble tatt rundt 1des

12833300_1225315914149184_2058239246_n.t

5Mars 2016 ^

Sier bare en ting spis riktig og tren riktig så kommer det etterhvert :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...