Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er gutt og har noe veldig tynne legger, og ønsker å gjøre dem litt større og kraftigere. Jeg kjører nå et program med minimalt leggtrening, men der det er MYE lårøvelser. Føler f. eks ikke at knebøy etc. tar veldig mye på legg. Ønsker dermed å innta en 5-10-min med bare leggøvelser etter jeg har kommet meg igjennom det opprinnelige programmet.

Hva anbefaler dere og hva er deres erfaringer? (Øvelsevalg, reps, sett, belastning, intensitet, mengde)

Takker for svar på forhånd! smile.png

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9939-hvordan-f%C3%A5-st%C3%B8rre-legger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvordan programmet ditt ser ut, men det er nå vanlig å kjøre noen sett med legger etter knebøy og sånn :)

Bygge/muskelvekstprogram, og stort sett helkropps med variasjon. Et program av Eirik Sandvik som har gitt enorme resultater

Ja, skal forsøke det. Hvor ofte? 2 ganger i løpet av uka, eller flere?

Bygge/muskelvekstprogram, og stort sett helkropps med variasjon. Et program av Eirik Sandvik som har gitt enorme resultater

Ja, skal forsøke det. Hvor ofte? 2 ganger i løpet av uka, eller flere?

Jepp, Lyle anbefaler to ganger i uka. Det gjelder for så vidt resten av kroppen også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...