Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Roffelchoppter. 4 sett på legger er vel i minste laget spør du meg. Variasjon er det viktigste. Bruk alt fra 10-25 reps. Legger trenger mengdetrening ( altså mange sett )

Ja det hender jeg trener opp til 25 reps på andre muskelgrupper også. Problem?

Hva baserer du dette på, en økt pr uke? For all del gjør det som fungerer for deg. Jeg trente i 20-25 reps området før og hadde dårlig fremgang. Nå trenger jeg 4 sett på en 4-6 reps og 4 sett på 12-15 reps 2 ganger i uken og fremgangen er mye bedre enn før, ja det er mange variabler her som kan spille inn. Jeg vil og påpeke at Lyle presenterer langt bedre argumenter enn det dere presenterer her.

Hva baserer du dette på, en økt pr uke? For all del gjør det som fungerer for deg. Jeg trente i 20-25 reps området før og hadde dårlig fremgang. Nå trenger jeg 4 sett på en 4-6 reps og 4 sett på 12-15 reps 2 ganger i uken og fremgangen er mye bedre enn før, ja det er mange variabler her som kan spille inn. Jeg vil og påpeke at Lyle presenterer langt bedre argumenter enn det dere presenterer her.

Du burde vel kjenne meg litt bedre før du uttaler deg mtp. at jeg har lest flere artikler og ALLE bøkene til Lyle McDonald. Selvfølgelig må du trene legger 2 ganger i uken. Dette gjelder alle musklene om du ønsker maks fremgang. Dette burde jo du vite som kan så mye om Lyle McDonald. Du har sikkert lest om ribosomer, mRNA og proteinsyntese osv i Lyle sine bøker ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...