Gå til innhold

Puls i taket? Oo...


StefanH

Anbefalte innlegg

Under gårdagens Squash-økt skjedde det noe mindre hyggelig. Pulsen gikk gjennom taket, bokstavelig talt. Vi hadde spilt en halvtime, og tok en drikkepause på et minutt eller to. Da vi startet opp igjen gikk pulsen bananas (227!) og holdt seg der i noen minutter. Satt meg ned, ble litt ør og susete, drakk litt vann, og hvilte litt. Plutselig var pulsen nede i 120 igjen.. Eh, wth? Jeg har tidligere hatt problemer med pulsbeltet, med korte spikes eller dropps, men dette var i aller høyeste grad reelt. Jeg merket det godt for å si det sånn.

Heldigvis logger jeg puls under trening, så hele greia kan sees her: Sports Tracker

For opplysningens skyld kan det legges til at jeg har gått på PSMF i 2 måneder og trener styrke tre ganger i uken.

Noen som har forklaring på hva i alle dager det var? Det var litt skummelt, må innrømme det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke mye om sånt. men at du hopper fra

166 til 210 på4 sekunder er litt brutalt, om du ikke løfter tungt eller lignende..

Hadde gjort det samme som deg for å få svar på hva som skjedde iallefall!

Håper iallefall at det ikke er noe alvorlig.

Edit: Sikker på at det ikke gikk forbi ei fin dame?:o

*Joke out*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...