Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, prøvd å søkt litt på google men finner ikke helt frem.

Har holdt på leenge og trigga teres major og minor men de gir bare slipp ei stund..og så er det back!!

Tips? Prøvd med nåler men det funka ikke..Bedre spørsmål er vell muligens hva som forårsaker det mon tro?? Kan det rett og slett være at jeg fortsatt har for stram brystmusklatur??

250px-Arm_muscles_back_numbers.png nr 5 er teres major og nr 6 er teres minor..litt vanskelig å kjenne etter riktig men tror jeg er 100% på at det er teres major som er værst.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9774-triggerpunkt-teres-major-og-teres-minor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en av flere mulige årsaker. Vanskelig å si uten å undersøke deg. Sjekk om det fins noen art-terapeuter i ditt område eller Evt oppsøk en dyktig kiropraktor.

Skal du absolutt holde på uten hjelp ville jeg foreslått mobilitetsøvelser for thorakal (om den er stiv?), trigge omkringliggende muskulatur (rotatorcuff mm.) samt bryst og brysttøyning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...