Hefor Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 En ting er og være lei, en annen er og føle seg fysisk ille. Da er det nok på tide med en pause, evt variere. Og siden du har lyst til og være aktiv, så fortetet med det du har lyst på, så kommer nok lysten på styrke tilbake også. Og selv om du ikke trener liek målrettet styrke, så vil jeg tro at all aktivitet er med på og forhindre særlig raskt tap av allerede oppnådde resultat. Det du skriver du har lyst til og gjøre er ikke akkurat søndagsturer i parken og sofakos Jeg har heldigvis aldri opplevd noe liknende selv, men nå trener jeg det jeg har lyst til, og aldri hardere enn hva jeg finner ut jeg har lyst til underveis. Nå har jeg heller ikke noe supre resultat og vise til, annet enn at jeg holder meg i rimelig god form og sjelden gruer meg til ei trenignsøkt. Som det stort sett blir tid til hver dag ....Men bare ta det med ro, at man har hele livet og trene på, var en fin tanke synes jeg:), og jeg tror treningslysten vil komme tilbake. Kanskje nye mål er tingen? Ser jo ut som du har oppnådd mye i styrkesalen allerde. Kanskje et utholdenhetsmål hadde vært noe? Sykkelritt, halv/helmarathon???For variasjon? Du trenger ikke slutte og trene styrke av den grunn, men fokuset blir mindre, og du kan tenke vedlikehold fremfor fremgang på dette punktet en stund???? Hva med kroppsvekttrening? Styrketrenign på sitt beste, synes jeg. Desverre ikke noe for meg, men ser utrolig gøy ut....! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9694-treningsfri/page/2/#findComment-356987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.