Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mange treningssentre deriblant Elixia har inngått samarbied med Rent Senter og medlemmene må derfor plikte å holde seg unna doping. Dette gjelder listene S1 (anabole stoffer), S2 (vekstfremmende stoffer) og S6 (stimulerende stoffer).

Methylheksanamine (geranium) står på liste S6 så dermed risikerer man utestengelse ved bruk av dette stoffet.

Nå regner jeg med alle her på fitnessbloggen holder seg unna doping. Men geranium finnes i mange kjente fettforbrennere og preworkout produkter som blant annet Jack 3D, Frenzy fat loss og T-Rex.

Rent Senter

Fortsetter under...

Tja, fint at de jobber mot doping, det synes jeg absolutt er bra. Derimot om noen av de personene som bruker diverse midler som inngår i listen vil slutte å bruke dem av den grunn, det vet jeg ikke.

Hvordan skal de finne ut hvem som driver og ikke driver med doping? Teste alle? Det vil jo ikke være et gjennomførbart prosjekt. De eneste som vil bli utestengt er vel de som faktisk tar stoffene åpenlyst på trening. Og det er det vel ikke så mange som kommer til å gjøre lenger.

Han der så litt ekstra giret ut på trening idag, tror vi må dra han inn på kontoret for en prat om s6 paragrafen:D

bruke penger-tid-energi for og skulle teste folk for geranium, det der er tåpelig, test de heller for bol hvis noe skal testes,

for å se og bevise geranium bruk uten en test vil jo være nærmest umulig.

Tja, fint at de jobber mot doping, det synes jeg absolutt er bra. Derimot om noen av de personene som bruker diverse midler som inngår i listen vil slutte å bruke dem av den grunn, det vet jeg ikke.

Hvordan skal de finne ut hvem som driver og ikke driver med doping? Teste alle? Det vil jo ikke være et gjennomførbart prosjekt. De eneste som vil bli utestengt er vel de som faktisk tar stoffene åpenlyst på trening. Og det er det vel ikke så mange som kommer til å gjøre lenger.

Hvis du leser på linken www.rentsenter.noog på elixia.no så ser du at de vil kunne ta inn medlemmer til kontroll basert på mistanke.

Han der så litt ekstra giret ut på trening idag, tror vi må dra han inn på kontoret for en prat om s6 paragrafen:D

bruke penger-tid-energi for og skulle teste folk for geranium, det der er tåpelig, test de heller for bol hvis noe skal testes,

for å se og bevise geranium bruk uten en test vil jo være nærmest umulig.

Vil nok ikke tro at Geranium vil være veldig i søkelyset her nei, men dette er et av stoffene man signerer på at man ikke skal bruke når man signerer medlemskap på et senter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...