The Shrinking Line Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har de siste 10mnd gått ned ca 26kg, men den siste tiden har det stått ganske stille (2kg på 2 mnd, men inn en del cm). Om 4.5 uker skal jeg ta en bodyanalyse for å se hvordan jeg ligger ann. Jeg ønsker selvfølgelig å ha minst mulig fett før den tid.Og har et lite ønske om å komme ned under 30kg. Jeg løper 3 dager i uka (halv maraton trening) og løfter tunge 2-3 dager i uka. Skal renske opp mer i maten de neste ukene og få den så ren som mulig. Hvor mye kan jeg klare å gå ned i fett frem til da? Andre ting jeg burde gjør? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9550-hvor-mye-kan-jeg-klare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Først og fremst - gratulerer med gode resultater så langt! Vanskelig å si hvor mye du kan gå ned i fett, når vi ikke vet hvor mye som fortsatt henger på kroppen din. Og ikke vet vi hvor tung du er heller. Og - som om ikke det er nok - så vet vi at kroppen din er vant med underskudd etter dine allerede gode resultater og dermed blir det for deg, som for andre i din situasjon, en stadig vanskeligere balansegang å skulle kvitte seg med fett, men samtidig beholde muskler og opprettholde gnist, glød og livsenergi. Det positive er selvfølgelig at du vet veldig mye om hva som skal til selv! Du hadde aldri klart den avfleskinga om ikke det var fordi du både hadde kunnskap og var dedikert. Dette må du bruke videre på de neste gjenstridige kilo som du vil ha bort. Å renske opp maten, spise gode råvarer og være nøye på sammensetningen av makronæringsstoffer tilpasset ditt aktivitetsnivå er alfa omega. Hvorfor skriver jeg? Jo, bare for å si i fra om at jeg tror du vet best selv. Det er umulig å ikke ha tro på deg når du kan slå de resultatene du allerede har oppnådd i bordet. Dessuten vil jeg si en liten ting til. En inbody test er et "snap-shot" som i ettertid bare sier noe om den dagen du tok testen. Det du gjør frem mot testen vil imidlertid kunne påvirke deg over lengre perioder. Om du trener for å komme i bedre form til en halvmaraton, så vil du kanskje tjene på å ikke gå så knallhardt til verks for å svi av maks fett frem mot inbodytesten. Alt har en pris - og en har ikke råd til alt en ønsker seg. Vær klokkeklar på hva som er viktigst for deg - og det er mest sansynlig ikke denne inbodytesten. Mer trolig har du en målsetning om å komme i best mulig form, bli "deiligst mulig uten klær" og få mer overskudd og bedre helse! Da er inbodytesten bare et delmål på veien - ikke legg mer i resultatet av den enn hva testen fortjener. Med andre ord - du bør ikke ofre for mye glød og gnist på den. Gi gass - jeg er imponert og heier på deg! jallajalla og Aisha 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9550-hvor-mye-kan-jeg-klare/#findComment-349091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Shrinking Line Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Tusen takk for svar, og du har helt rett, jeg kan vel egentlig dette gamet nå. Bure ihvertfall. Jeg veier nå 83.4kg, begynte på 109kg. Jeg er ikke mer enn 165 høy. Jeg tok denne testen for 3.5 år siden og den sa da at jeg burde ned til 73.7kg pga mye muskler, og selv om jeg ikke har trent hele tiden de siste 3.5 årene så tror jeg ikke at det har blitt noe mindre, jeg løfter ihvertfall mye mer nå og trener mye mer base øvelser nå. Forrige gang viste den Stek kropp, muskulær overkropp og tungt skjelett. Halvmarathon er først i september, så har enda litt tid, så om jeg flesker meg ned litt de neste 4 ukene så tror jeg at det skal gå greit. Jo mindre jeg har å dra på når jeg løper, jo bedre er det for knærne og. Jeg har spist lavkarbo hele tiden, uten å telle noen ting, så vet faktisk ikke hvor mye jeg har ligget i underskudd. Dytter ikke på med masse fett, men er ikke redd for fett og fete matvarer. Jeg tror hvis jeg rensker opp maten og fortsetter å trene bra så håper jeg på best mulig resultat. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9550-hvor-mye-kan-jeg-klare/#findComment-349096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.