Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv gått en uke uten snus nå, uten at jeg har merket noe til suget (snust i 5 år), sørger bare for å ha noe å gjøre hele tiden så jeg ikke tenker på hvor godt det hadde vært med en snus! :D Merket også at jeg ble fortere sliten under fysisk aktivitet med snus under leppa, noe som garantert kommer av fortynnede blodårer

Annonse

du har snust i fem år og merker ikke noe sug? da ser ikke jeg helt grunnen til at du har snust i det hele tatt!!! :p

Jeg har gått rundt som deen pms bitchen, fikk beskjed av kjæresten at om jeg skal være sånn har jeg bare med å begynne å snuse igjen, men går litt bedre nå da :p Men ja, merker meg sykt mye mer sliten under trening med snus jeg og, eller om man tar en rett før.

Innså det jeg å, at jeg trenger faktisk ikke snus, så da kasta jeg boksen :) merket selv de to første dagene at lunta var mye kortere, å siden jeg jobber som mekaniker så kan man trygt si at det fløy litt verktøy iløpet av de to dagene, men så roet det seg ned :)

Innså det jeg å, at jeg trenger faktisk ikke snus, så da kasta jeg boksen :) merket selv de to første dagene at lunta var mye kortere, å siden jeg jobber som mekaniker så kan man trygt si at det fløy litt verktøy iløpet av de to dagene, men så roet det seg ned :)

ojja, sånn ja..men det merker egentlig jeg og, har ikke snust siden EN snus på søndag, og EN på lørdag :p når man snuser mye kjenner man jo ingenting av den lille snusen engang, er bare suget, man måå liksom ha det..og de første dagene var lunten sinnsykt kort, hadde de humørsvingningene, men i dag var det mye bedre faktisk, frister nesten ikke engang :D

Har tenkt sånn at snus er usunt, og jeg vil heller bruke pengene mine på sunne ting, også har jeg tenkt hvis jeg ikke kjøper en ny boks til f. eks onsdag, så får jeg bestille en pakke på iherb :p har blitt endel pakker :p

ojja, sånn ja..men det merker egentlig jeg og, har ikke snust siden EN snus på søndag, og EN på lørdag :p når man snuser mye kjenner man jo ingenting av den lille snusen engang, er bare suget, man måå liksom ha det..og de første dagene var lunten sinnsykt kort, hadde de humørsvingningene, men i dag var det mye bedre faktisk, frister nesten ikke engang :D

Har tenkt sånn at snus er usunt, og jeg vil heller bruke pengene mine på sunne ting, også har jeg tenkt hvis jeg ikke kjøper en ny boks til f. eks onsdag, så får jeg bestille en pakke på iherb :p har blitt endel pakker :p

Det er jo ikke verst, bare stå på så blir du nok snusfri du og! :D Har regnet over de 5 årene jeg har snust så har jeg brukt ca 55,000,- på snus.... hadde vært billappen og bil det :D

Det er jo ikke verst, bare stå på så blir du nok snusfri du og! :D Har regnet over de 5 årene jeg har snust så har jeg brukt ca 55,000,- på snus.... hadde vært billappen og bil det :D

jeg vet, bruker helt sinnsykt mye penger på det...derfor jeg har brukt det litt som motivasjon for å slutte nå, at de pengene jeg hadde brukt på snus, bruker jeg heller på andre ting jeg har mye mer lyst på..så når jeg da står og skal til å kjøpe en ny boks, må jeg tenke hva jeg helst vil ha "pakke fra iherb med nytt proteinpulver og masse andre ting, eller den dumme snusboksen?", ble så sinnsykt mye lettere da :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...