Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Er ny innenfor denne kostholdsplanen og har noen spørsmål:

Eg veier 76kg og har en fettprosent på 8%, har trent fullkroppsprogram i et år tidligere før dette.

Eg startet en PSMF diett sist onsdag og tenkte og bruke 7-10dager på dette.

Har lagt meg på ca 1400kcal fordelt slik:

Energi: 1383

Goal: 2661

Fett: 32.9

Karbohydrat: 15.43

Protein: 252.94

Etter endt PSMF diett skal eg fortsette på et grunnprogram ifra TN.no RYP.

Bør varigheten være 7 eller 10dager og bør eg ha noen oppkarbingsmåltider/spisedager inne dette eller bør eg utføre uten oppkarbingsmåltider/spisedager?

Bør eg isåfall spise raske karbohydrater uten fiber eller trege karbohydrater, og skal eg spise så mye som 5-6g/kg masse som blir 420g i mitt tilfelle?

Hvordan bør eg avslutte PSMF dietten, men 1 til 2 spisedager og så gå over til ny diettplan i forhold til ny treningsplan eller bør eg gjøre noe annet?

Takker for alle fornuftige svar ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9422-utf%C3%B8re-en-psmf-i-7-10-dager-hvordan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 182cm høy, er derfor eg kun skal holde på i 7-10 dager da eg ikkje skal ned så mye mer i prosent, men bli kvitt 1 siste prosent.

Da ville jeg heller anbefalt og fortsette med styrketreningen og kvitte deg med den siste prosenten gjennom mer muskler og ikke mindre fett. 8% er relativt lavt fra før. Og hvorfor hastverket?

Ja men eg tenkte eg skulle prøve dette en ukes tid bare for og se på resultatet, har ingen hastverk. Har begynt så fullfører frem til onsdag før eg fortsetter vanlig grunnprogram, så derfor stiller eg disse spørsmålene så dersom noen har formening eller gode svar til disse iforhold til oppkarbing og avslutning av diett er det kjempe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...