Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så lite øvelser dere anbefaler?

Jeg delte først kroppen inn i 3 og trente 6 dager i uken, men da dro jeg på meg no faenskap i albuen pgav for mye trening så nå har jeg delt inn kroppen i 5 og trener fortsatt 6 dager i uken! Trener ca 1-1,5 time hver dag.

Men du må finne noe som passer deg og din timeplan... jeg synes du har få øvelser til å skulle trene hele kroppen men at du bruker veldig lang tid på trenina. Kanskje ta bare 10 rep og heller øke litt kg ?

Fortsetter under...

Så lite øvelser dere anbefaler?

Jeg delte først kroppen inn i 3 og trente 6 dager i uken, men da dro jeg på meg no faenskap i albuen pgav for mye trening så nå har jeg delt inn kroppen i 5 og trener fortsatt 6 dager i uken! Trener ca 1-1,5 time hver dag.

Men du må finne noe som passer deg og din timeplan... jeg synes du har få øvelser til å skulle trene hele kroppen men at du bruker veldig lang tid på trenina. Kanskje ta bare 10 rep og heller øke litt kg ?

Fremt du ikke er bodybuilder så er ikke behovet for så mange øvelser så nødvendig, for de fleste vil baseøvelser være nok til å ha en jevn progresjon i muskelvekst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...