Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei kjære fitness- bloggere og entusiaster,

Jeg har et brennende ønske om å mestre kroppsvekten, og styrke kjerne- og støtte muskulaturen min.

Har trent av og på siden ungdomsskolen som begynner å bli lenge siden og har nylig satt meg noen delmål og sommermål i form av øvelser jeg vil utvikle meg i, vekt tap og midje mål m.m.

Har stort sett alltid konstruert mine egne treningsprogram, men etter bare et par timer med lesing her har jeg oppdaget så mange feil med tidligere programmer at jeg henvender meg til de som kan, i håp om å lære.

Trener 3 til 4 ganger i uken, og vil anse megselv som en nybegynner selv om jeg har mestret en del øvelser. Chins og dips er favorittene, etterfulgt av biceps curls med stang og triceps nedtrekk.

Om jeg kunne få noen råd, tips, veiledning eller forslag til program med fokus på rygg, egenvekt, støttemuskulatur og kjernemuskulaturen min så hadde det vært supert, setter pris på hvert minutt dere skulle finne på å sette av til formålet.

Takk på forhånd!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Knebøy, knebøy og...knebøy. Så kan du legge til markløft og militærpress. Du kan jo sjekke ut Mark Rippetoe sitt Starting Strenght, som er et meget anerkjent program.

Har du forresten lest..? Kukerundtsyndrom - Fitnessbloggen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...