Zeph Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Eg har for så vidt fått svar på spørsmålet av ein på myrevolution-forumet, men vil gjerne ha litt fleire innspel. 5x5 i oppdatert utgave med autoregulering - Fitnessbloggen Programmet er delt inn i volumdag og toppsettdag. Det eg har litt problem med å forstå er korleis ein skal trene på dei forskjellige dagane. Først står det: Derfor er det lurt å variere mellom en “volumdag” med konstante vekter og 5 sett x 5 reps, og en “intensitetsdag” der man, som i begynnerprogrammet, jobber seg opp mot ett toppsett på 5 reps. Alt greit, men så kjem me ned til forklaringane lengre nede: Et eksempel på volumdagen 20 – 40 – 50 – 55 … dette var toppsettet, nå tar vi av 2,5kg (ca 5%) 52,5 – 52,5 – 52,5 … på siste settet der begynte rep nr 5 å bli veldig tung, du kunne kanskje klart en 6.rep men ikke mer. Det er RPE 9 Det er ikkje akkurat konstante vekter og 5 sett x 5 reps. Du vil få inn nokre droppsett, men etter min erfaring klarar eg sjeldan meir enn eit par sett. Dette er i praksis toppsettdag med litt mindre på toppsettet og så eit par droppsett. Er det den gamle og nye versjonen som har blitt blanda saman eller er det noko eg ikkje forstår? Uansett, korleis bør eg kjøre dette her? Det står blant anna 5x5 på skråbenk/skulderpress, men er det og ein "volumdag" med først toppsett, så droppsett? Er det nok trening med toppsett begge dagar og litt droppsett på volumdagen, eller bør eg kjøre ein meir standard 5x5 med konstante vekter der eg tar så mykje som dagsformen tillet? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9176-sett-og-repetisjonar-i-5x5-med-autoregulering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nym Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Drar opp denne igjen, noen som vil forklare det over? Og når det står at på den ene dagen skal du bruke 80% på bøy/frontbøy, er det 80% ut i fra siste arbeidsett på voumdagen på bøy? Til slutt: Noen som vet om en loggbok eller noe, som de kan linke til som bruker 5x5 autoregulering? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9176-sett-og-repetisjonar-i-5x5-med-autoregulering/#findComment-717887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.