Gå til innhold

Skulderplage! Hvem skal jeg gå til?


xxDanielxx

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sliter litt med den ene skulderen min.

Skaden er litt vanskelig og beskrive, men føler mest/mye smerte når jeg trener benk, pushups og slike øvelser.

Skaden kom når jeg trente incline benk med stang. Har selvfølgelig gått vekk fra disse og merket at manualer er bedre..

Jeg er på bedringens vei og er mye bedre i skulderen. Men jeg tenkte at siden dette er nok noe som må kanskje fikses på helt 100% korrekt så vil jeg nå ha proff hjelp.

Så spørsmålet mitt er; Hvem burde jeg gå til?

Fastlegen? Napaparat? Massør? Fysioterapaut? (Ja, mye skrivefeiler i navnene, men gadd ikke google :p )

Takk for svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naprapat:) Bor du i trheim send meg PM så skal du få nummer til en kar.

Det gode med naprapater er at de tar både skjellet og musklatur..Mener de er det utlitmate (de har en del av alt).

Dette får du IKKE dekt av staten.. Så hvis det står ltit på pengene gå til legen og få henvisning til en god fysioterapaut. Gjerne spør rundt der du bor, fins det en flink kar/dame så er det mange som går dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...