Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger litt synspunkter fra dere nå føler jeg.

Syns jeg spiser bra og blir god og mett, men likevel trenger jeg vel mer av både proteiner, karbs og kcal?

Jeg trener 3-4 ganger i uken. Foreløpig styrke hver gang, med 10-15 min oppvarming og har begynt med litt intervall etter styrken. Mulig jeg skal ta én dag hvor jeg bare fokuserer på kardio.

Har som mål å gå ned i fettprosent og bli litt markert etterhvert. Vil ha en sunn og fin kropp, med andre ord :thumbsup:

Men altså; dette har jeg spist i dag:

Frokost:

50 gr. havregryn med 2 dl ekstra lett melk og ca. 22 gr. protein.

Omega-3, multivitamin og krom

Lunsj:

180 gr. kyllingfilet

ca. 230 gr. wokgrønnsaker

Mellommål: 1. Skyr

Middag: Kjøttkaker av karbonadedeig med grønnsaker bakt i ovnen med kavli jalapenos-ost på

Har lagt inn på diett.no og dette utgjør ca. 135 gr. proteiner, 1128 gr. kcal og 66 gr karbs.

Skal sies at jeg har spist et par små biter mørk sjokolade og 5-6 vingummi i tillegg :blush:

Har planer om å lage meg en proteinshake straks og da får jeg vel fyllt opp litt både her og der, siden jeg bruker melk i.

Noen tips til endringer? Ikke treningsdag i dag forresten..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9062-kan-noen-se-p%C3%A5-dette-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...