Gjest Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Skal ut på nok en øvelse og denne gangen tenkte jeg å prøve å få i meg litt mer fornuftig kost enn feltrasjonene til forsvaret som i stor grad er karbs og fett. Noen som har forslag til gode måltider som tåler å ligge i sekken og svulme litt og er stekt kyllingfilet spisbar etter 48timer? Lunsjen er eneste som er i boks og består av salatblanding og tunfisk! Setter stor pris på hjelp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ukjent666 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Tørket kjøtt! kan kjøpes i stort sett alle sportsbutikker? Namnam? Tunfisk er jo bare å bøtte på med ja ! Men du kan vel ikke si nei til FR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg pleide å åpne FR frokostene før vi dro på øvelser og fylte de med en og en halv scoop med proteinpulver. Ellers så var jeg en jævel til å bytte til meg den makrell i tomaten og tunfisken i FR'n. Grove polarbrød med spekeskinke bør vel holde noen dager, nøtter er alltid en vinner, det er jo sunnere enn en FR i alle fall. Dessuten så skader det vel ikke å skeie ut noen dager, hvis man løper rundt med Gru + skuddmotstandig vest + mg3 + helvette så trenger man ekstra karb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Løste problemet med å kjøpe meg kjølebag og fryseelementer:D Så det blir både kyllingfilet, tunfisk spekeskinge og noe nøtter til da jeg virkelig trenger litt ekstra å gå på Takk for svar og tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.