Gå til innhold

Diett mat som tåler romtemp i 48timer

Anbefalte innlegg

Skal ut på nok en øvelse og denne gangen tenkte jeg å prøve å få i meg litt mer fornuftig kost enn feltrasjonene til forsvaret som i stor grad er karbs og fett. :eek:

Noen som har forslag til gode måltider som tåler å ligge i sekken og svulme litt og er stekt kyllingfilet spisbar etter 48timer? :D

Lunsjen er eneste som er i boks og består av salatblanding og tunfisk! Setter stor pris på hjelp;)

Fortsetter under...

Jeg pleide å åpne FR frokostene før vi dro på øvelser og fylte de med en og en halv scoop med proteinpulver. Ellers så var jeg en jævel til å bytte til meg den makrell i tomaten og tunfisken i FR'n. Grove polarbrød med spekeskinke bør vel holde noen dager, nøtter er alltid en vinner, det er jo sunnere enn en FR i alle fall.

Dessuten så skader det vel ikke å skeie ut noen dager, hvis man løper rundt med Gru + skuddmotstandig vest + mg3 + helvette så trenger man ekstra karb :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...