Gå til innhold

Kosthold 5treninger vs 3 treninger


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

På fitnessbloggen sin kalkulator:

5 treninger 2850kcal

3 treninger 2500

Hvis jeg skal "legge" på meg muskler. Bør jeg da f.eks ligge meg på 3000kcal? Noe som er OK? Med fokus på protein da?

Jeg kommer til å ha 5 treninger fra 16.Juni til ca 16.August. Mens etter dette er det mulig det blir 3 + løping ute!

Er også mulig det blir 5 styrkeøkter+evt kardio i "5trenings" perioden?

Noe forslag? Tenkte å bygge litt muskler til neste sommer uten at jeg legger for mye på meg. Ekstremt misfornøyd med f.eks brystkassen.

Har stort sett ALLTID lagt i underskudd når jeg har trent. For å si "drite" i alt og spise som jeg vil og legge på meg de 4kg jeg tok av+ 4til.. Resulterte i 75-92kg ca ila 1-2år... Så Er ønsker å ikke akkurat "rase" opp i vekt heller, men heller finne et fint tempo?

Ville det da som jeg spurte om passet med f.eks 3000kcal hvis jeg har 5styrkeøkter + evt 2-3 30-45min kardio øker? eller 3 styrkeøkter på 2-3kardio på 2500kcal?

PS: Det må merkes at dette blir stort sett ALL aktivitet grunnet at jeg enten studerer eller sitter foran skjermen på en eller annen måte!

Håper noen som har litt erfaring med kosthold har noen gode råd og tips!

MartinM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...