Gå til innhold

Mat på kveldsvakt

Bente Aa

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til mat jeg kan spise så og si i bilen på kveldsvakt. Har byttet jobb og der jeg er nå spiser de ikke på kontoret slik jeg var vant til. (jobber i hjemmetjenesten) Det er jo ikke like lett å ta med noe hjemmefra på denne årstiden, for hva slags mat smaker godt etter oppbevaring i bil i solsteken noen timer? Salat var i alle fall ikke vellykket :thumbsdown:

Tar gjerne i mot tips om noe jeg kan ta med hjemmefra. Ellers blir det å reise innom butikken og finne noe som kan spises fort og gæli, som feks salat eller varmretter fra disken. Tror ikke jeg vil velge knekkebrød osv da det er litt upraktisk i bilen, samtidig som jeg ønsker litt middagsvri på dette måltidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slet med det samme selv i en annen jobb jeg hadde - løsningen min ble å kjøpe seg kjølebag med 12v-tilkobling. Det var ikke en voldsom investering (jeg kjøpte min på Europris), men du verden så verdt det. Nå trenger jeg aldri å tenke på hva som "holder seg" eller ikke i bilen:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...