Gå til innhold

Hvilket proteinpulver passer meg?


Gjest protob

Anbefalte innlegg

Gjest protob

Heisann! Jeg blir straks 16 år, og etter lenge med kardio og somlestyrke har jeg bestemt meg for å endelig gasse på med styrken! Jeg vil helst ha ett proteinpulver å bruke, så jeg slipper å måtte tenke på å spise 8 egg vær dag osv.

Hvilket proteinpulver hadde passet meg?

og

Når skal jeg drikke det?

Setter pris på seriøse svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Det pulveret du liker smaken på, og som har en ok pris for din lommebok. Er ikke vanskeligere en det.

Å du kan f.eks ta en shake etter trening, og når det ellers passer for å dekke det behovet du har, eller har satt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Det pulveret du liker smaken på, og som har en ok pris for din lommebok. Er ikke vanskeligere en det.

Å du kan f.eks ta en shake etter trening, og når det ellers passer for å dekke det behovet du har, eller har satt deg.

men er det ikke forskjellige "før", "etter", "mens", "restitusjons" osv ? for sånt forstår jeg meg ikke på :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
men er det ikke forskjellige "før", "etter", "mens", "restitusjons" osv ? for sånt forstår jeg meg ikke på :meh:

Kjøp Whey, uansett Whey og verre er det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Er ikkje store forskjellen på det. Ta det når det er naudsynt. Etter trening er det greit å putte i nebbet. Ellers kan du ta ein shake når du har lyst.

hvordan lager jeg shake? hehe :unsure: og går det ann hvis du har sjokoladesmak, og ta pulver, litt kaffe og lage noe proteinkaffe? eller er jeg helt på bærtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt proteinpulver på i dunk eller i pose. Fyll proteinpulver og vann/melk oppi ein shaker, rist og drikk. Er ikkje hjernekirugi.

Proteinpulver kjem i ein milliard smaker. Ingen grunn til panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Du får kjøpt proteinpulver på i dunk eller i pose. Fyll proteinpulver og vann/melk oppi ein shaker, rist og drikk. Er ikkje hjernekirugi.

Proteinpulver kjem i ein milliard smaker. Ingen grunn til panikk.

oki :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
men er det ikke forskjellige "før", "etter", "mens", "restitusjons" osv ? for sånt forstår jeg meg ikke på :meh:

veldig mye av sånt er påfunnet av produsenter for å tømme lommeboka di. Det viktigste er at dagsbehovet ditt fylles hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...