Gå til innhold

Hvilket proteinpulver passer meg?

Anbefalte innlegg

Gjest protob

Heisann! Jeg blir straks 16 år, og etter lenge med kardio og somlestyrke har jeg bestemt meg for å endelig gasse på med styrken! Jeg vil helst ha ett proteinpulver å bruke, så jeg slipper å måtte tenke på å spise 8 egg vær dag osv.

Hvilket proteinpulver hadde passet meg?

og

Når skal jeg drikke det?

Setter pris på seriøse svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8890-hvilket-proteinpulver-passer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest protob
Det pulveret du liker smaken på, og som har en ok pris for din lommebok. Er ikke vanskeligere en det.

Å du kan f.eks ta en shake etter trening, og når det ellers passer for å dekke det behovet du har, eller har satt deg.

men er det ikke forskjellige "før", "etter", "mens", "restitusjons" osv ? for sånt forstår jeg meg ikke på :meh:

Annonse

Gjest protob
Er ikkje store forskjellen på det. Ta det når det er naudsynt. Etter trening er det greit å putte i nebbet. Ellers kan du ta ein shake når du har lyst.

hvordan lager jeg shake? hehe :unsure: og går det ann hvis du har sjokoladesmak, og ta pulver, litt kaffe og lage noe proteinkaffe? eller er jeg helt på bærtur

• 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...