Gå til innhold

Dere damer som har vært veldig aktiv med tung styrketrening*graviditet*


KariKanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke sånn at man ikke kan løfte tungt.

Man må høre på kroppen. Hvis kroppen er vant til å løfte tungt så kan man løfte tyngre enn man ville gjort om kroppen ikke var vant til det.

Det viktigste er å lytte til kroppen, ikke bli overopphetet og ikke slite seg helt ut;)

Er du gravid? Eller er det bare noe du har tenkt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke gravid, men vi vurderer å begynne prøve på nr 2 i august.. Samtidig er det flere faktorer som sier vent litt, og en av delene er at eg virkelig har fått treningsteft, og måten jeg elsker at kroppen forbedrer seg stadig...

Er livredd for å forfalle like mye som sist:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere opprettholdt litt av muskelmassen under en graviditet?

Forstår det slik at man ikke skal ha tunge løft, og da går vell det meste av styrketrening ut??

eller tenker jeg helt feil??

Sist jeg var gravid(minste er 16 mnd) leste jeg at man kunne ha ekstra fremgang i treningen når man var gravid pga økt blodmengde eller noe? Bare å google, så finner du masse artikler. Jeg måtte slutte å jogge etterhvert i svangerskapet pga probl. med astma, men løftet så tungt jeg kunne inntil siste mnd. Siste mnd ble det ikke noe trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...