Gå til innhold

Proteinpulver fra Iherb - hva er deres erfaringer?


Marita

Anbefalte innlegg

Jeg har handlet en god del på Iherb, men ikke så mye proteinpulver - og tenkte å høre med dere hva dere har handlet der? Hvilke dere er fornøyd med, og ikke?

Jeg har handlet denne før, og synes ikke den er supergod - bare helt ok, proteinpulver av biff (!)

Olympian Labs Inc., Beef Protein, Chocolate, 1 lb (453.6 g) - iHerb.com

Tenkte å bestille denne nå:

Twinlab, 100% Whey Protein Fuel, Lean Muscle, Cookies & Cream, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble plutselig litt usikker på om denne blir stoppet i tollen? Tenker på ingrediensene som er listet opp nederst..

Twinlab, 100% Whey Protein Fuel, Lean Muscle, Cookies & Cream, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Hvor finner man denne listen over hvilke innholdsstoffer som ikke er lov å innføre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig litt usikker på om denne blir stoppet i tollen? Tenker på ingrediensene som er listet opp nederst..

Twinlab, 100% Whey Protein Fuel, Lean Muscle, Cookies & Cream, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Hvor finner man denne listen over hvilke innholdsstoffer som ikke er lov å innføre?

Har bestilt denne mange ganger, aldri blitt stoppet i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble plutselig litt usikker på om denne blir stoppet i tollen? Tenker på ingrediensene som er listet opp nederst..

Twinlab, 100% Whey Protein Fuel, Lean Muscle, Cookies & Cream, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Hvor finner man denne listen over hvilke innholdsstoffer som ikke er lov å innføre?

Jeg har denne linken bokmerket, der finner du videre linker til de ulike listene: En gang for alle: iHerb, import av urter, legemidler osv... LES! (En helseblogg om jakten etter en friskere...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere ikke luft i magen av whey? jeg får det av eggehviteprotein og har lest noen får det av whey. Jeg får det litt av soyaprotein også. Vegansk protein er bedre sånn sett. Jeg bestilte denne sist men har ikke prøvd den ennå .

Life Time, Life's Basics, Plant Protein, Unsweetened, Vanilla Flavor, 1 lb .05 oz (477 g) - iHerb.com

ikke noe karbo(unntatt fiber) og lite fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...