Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke støl annet enn etter første gang jeg trenger en muskelgruppe. Kjører på annenhvert dag med 3 set og 12-15 reps på Leg Extentions, Lårcurl, Nedtrekk smalt, Hammercurl, Benkpress m manualer, Arnoldpress, Planke, Pendlay roing + diverse og blir god og sliten men kjenner ingen stølhet.

Dette er selvfølgelig helt supert, men jeg lurer naturligvis på om dette er vanlig, eller om jeg ikke trener hardt nok.. (selv om jeg føler det)

Fortsetter under...

Anbefaler deg å lese denne: Myten om at stølhet sier noe om treningseffekten - Fitnessbloggen

Kort fortalt: Stølhet sier ikke noe om treningseffekt eller kvalitet, altså hvor bra eller dårlig en økt er, eller om du har trent hardt nok. Stølhet kommer gjerne av trening og bevegelser som kroppen ikke er vandt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...