Gymgo Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en 2 splitt. Har aldri gjort det før, så det skal bli spennende. Men når det kommer til beintrening så løper jeg kardio ca 2-3 ganger i uken, og da 2 treninger med bein oppå det igjen vil vel bli litt mye? Lønner det seg da å redusere det til 1 beintrening i uken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Det kommer an på målet ditt og volum/intensistet på beintrening og kardio. Er målet ditt å bli sterk ville jeg hatt 2 beintreninger og 1 dag intervaller og/eller 2-3 gåturer (120-140 bpm). Er målet ditt å bli god til å løpe/sykle eller lignende er det naturlig å fokusere på denne typen trening og da begrense styrketreningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gymgo Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Okei. Hadde planlagt 3 øvelser på bein på tirsdag, og 2 øvelser på bein på torsdag. Altså dag 1 Knebøy Utfall Nordic Hamstrings Dag 2 Sittende tåhev Lårcurl Trener med autoregulering, så intensiteten justeres opp og ned for hver gang. Trener også markløft på dag 2 forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.