Gå til innhold

Markløft tilbakemelding (video)


Kimo

Anbefalte innlegg

Etter litt press fra loggen og selvinnsikt bestemte jeg meg for å be en på jobben som er tidligere norgesmester i div. styrkeløft om å se på teknikken min. Han ga meg en god tilbakemelding og sa det funket som bare det, men bare at jeg skulle huske å ikke trene med for tunge vekter så det går utover teknikken min. På filmen har jeg 80kg. Eneste jeg kan se selv er at jeg bør jobbe litt med å holde spennet i ryggen på vei nedover igjen. Annen kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedre oppspenning i ryggen.

Du løfter rumpa så mye i starten at det ender nesten opp med å bli strake markløft.

Se skrått nedover. Holder du hodet oppover vil det sette nakken i en uheldig posisjon.

Når stanga er over knærne (på vei opp og ned) skal stanga skli langs lårene

Ellers er det litt vanskelig å se når filmen er snudd 90 grader feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for grundig tilbakemelding! Skal se på dette neste økt med markløft :)

Når det gjelder filmen fant jeg det ut ETTER at jeg hadde konvertert den fra quicktime fil så da orket jeg ikke snu den rett og slett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...