Gå til innhold

Bytte/Kjøpe? Div. fra iherb


Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om noen var interessert i å kjøpe/bytte div smaksdråper? Har altfor mange som jeg ikke klarer å bruke opp :) Kan brukes i bakst, kesam, cc, youghurt, milkshake, smoothies- alt man måtte ønske å sette smak på.

Stevia (Supersøtt)

Sjokolade/Bringebær

Sjokolade

Kanel

Sitron

English Toffee

Frontier (Ikke søtt)

Butter

Strawberry

Alle unntatt sjokolade er nesten ubrukt.

... Selv er jeg bl.a. interessert i kosttilskudd - proteinpulver mm :)

post-491-14440854604149_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye skal du har for alle, minus sjokolade, english toffee og kanel? Har de tre allerede, men har veldig lyst til å prøve ut flere :)

Med frontier? 100kr ? Ny pris ca. 160. Kan også overlevere dem hvis du ikke bort altfor kronglete til i Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med frontier, ja :) Og den prisen går helt fint for meg! Jeg bor veldig sentralt i Oslo, så kan møte deg der det passer best for deg :) og passer det etter helgen? Reiser bort i morgen, kommer tilbake til Oslo mandags kveld.

Ah, kommer i morgen(frogner rundt 1-2tia) og drar på søndag jeg da :thumbsdown: postkasse? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, kommer i morgen(frogner rundt 1-2tia) og drar på søndag jeg da :thumbsdown: postkasse? hehe

Har bare en liten postboks, desverre :p Men om du skal forbi Oslo S eller bussterminalen, kan du jo legge de i en oppbevaringsboks, og så betaler jeg så klart tilbake hvor mye den koster for 24 timer? Hvis det ikke blir veldig kronglete for deg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare en liten postboks, desverre :p Men om du skal forbi Oslo S eller bussterminalen, kan du jo legge de i en oppbevaringsboks, og så betaler jeg så klart tilbake hvor mye den koster for 24 timer? Hvis det ikke blir veldig kronglete for deg :p

Det var smart! Da setter jeg de inn på søndags kveld/ettermiddag og hvis jeg kunne fått nr ditt kan jeg gi koden osv senere:)Koster vel rundt 20/30 for skapet.

* kan sette de inn mandags morgen kom jeg på, så da er det innafor tidsramma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var smart! Da setter jeg de inn på søndags kveld/ettermiddag og hvis jeg kunne fått nr ditt kan jeg gi koden osv senere:)Koster vel rundt 20/30 for skapet.

* kan sette de inn mandags morgen kom jeg på, så da er det innafor tidsramma:)

Supert! Må få kontonummeret ditt også, så får jeg ført over når du vet hvor mye det er for boksen(eller før om du vil) :)

Regner med det er rimelig trygt å legge ut nummeret mitt her: 48252567 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...