Gå til innhold

Shivi

Medlemmer
  • Innholdsteller

    74
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Shivi

  1. Vanskelig å vite hva man skal tro når det var hudlegen min som sa det til meg? Håper jo på at han har peiling Jeg merker hvertfall at kondisen min har blitt verre. Om det skyldes Iso er det vel ikke mulig å bli 100% sikker på. Har veldig lyst til å si at det ikke har påvirket treningen, men for min del er alt mye tyngre enn før kuren.
  2. Om man må ha prøvd minst 2 andre behandlinger først kommer helt an på hudlegen og tilstanden til huden. Jeg slapp å kaste bort tid og penger på kremer og antibiotika. Det funker kanskje for noen, men den beste og mest varige kuren er isotretinoin. Jeg var hos hudlegen på sjekk idag og spørte litt om trening. Han sa at det helt klart ville senke prestasjonsevnen på trening, både på styrke og kondisjon. Han sa at noen av de som var i stand til å løpe 10km før, på iso ikke kom lenger enn 3-7km. Han sa også at jeg ikke kunne forvente å bygge noe muskler i denne perioden. Du vil likevel få helsegev
  3. Bor forresten i Oslo, så har mulighet for å møtes i sentrum.
  4. Selger en åpnet men URØRT bag med mutant mass vanilje. Så på baksiden idet jeg skulle ta første scoop at jeg ikke tåler den (gluten). Selges billig eller evt byttes mot annet proteinpulver https://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/vektokning/mutant-mass-15-lb-6-8-kg-vanilje
  5. Overkropp tror jeg skal bli rimelig greit å bare trene som vanlig Men tusen takk for gode tips! Opersasjonssåret blir forresten på oversiden av forfoten, så tror og håper at hælen skal tåle litt belastning i ny og ne
  6. Jeg lurer på om noen her inne har noen gode øvelser man kan gjøre sittende? Jeg tenker da spesielt istedenfor markløft og knebøy, og generelt alle andre øvelser hvor man må legge vekt på fotsålen. Jeg skal operere i foten om en ukes tid, så blir veldig glad om dere har gode tips!! Om noen har et helt program og anbefale blir jeg også glad. Helst med så mange dager styrketrening som mulig - trenger å få tiden til å gå de ukene jeg humper rundt på krykker (Har fått beskjed av kirurgen om at styrketrening kan man gjøre dagen etter inngrepet, må bare vente en stund med jogging og slikt)
  7. Supert! Må få kontonummeret ditt også, så får jeg ført over når du vet hvor mye det er for boksen(eller før om du vil) Regner med det er rimelig trygt å legge ut nummeret mitt her: 48252567
  8. Har bare en liten postboks, desverre Men om du skal forbi Oslo S eller bussterminalen, kan du jo legge de i en oppbevaringsboks, og så betaler jeg så klart tilbake hvor mye den koster for 24 timer? Hvis det ikke blir veldig kronglete for deg
  9. Med frontier, ja Og den prisen går helt fint for meg! Jeg bor veldig sentralt i Oslo, så kan møte deg der det passer best for deg og passer det etter helgen? Reiser bort i morgen, kommer tilbake til Oslo mandags kveld.
  10. Hvor mye skal du har for alle, minus sjokolade, english toffee og kanel? Har de tre allerede, men har veldig lyst til å prøve ut flere
  11. Så utrolig mange sterke jenter her inne! fikk nesten litt angst for å komme med mine tall.. Snart 22 år, 165cm, +- 57kg. Knebøy 5x5reps ca 60kg Strakmark 5x10reps ca 60kg Benkpress 5x5reps ca 40kg Dips 2x10reps ca -2kg Markløft 5x5reps ca 60kg Pull-ups 2x10reps -5 - -7,5kg Stangcurl 5x10reps 17,5kg Militærpress 5x5reps 25-27,5kg Er ikke helt fornøyd med fremgangen min, og føler at jeg egentlig burde klart å løfte tyngre:unsure:
  12. Shivi

    Idrettsstudie

    Holder på med en bachelor i idrettsvitenskap på Idrettshøyskolen i Oslo Veldig bra miljø og trivelig skole, men er også veldig usikker på veien etterpå. Har nylig begynt på bachelor i ernæring også, så blir forhåpentligvis en master i en av de til slutt
  13. Veldig mange gode tips jeg skal prøve neste gang! :thumbsup: SKAL få god teknikk!
  14. Er det slik det skal se ut? For jeg tror at jeg er ganske nærme dette, men føler også at jeg kommer for langt frem med overkroppen. Har prøvd ut noen av tipsene her inne, men idag var det jo like ille med bare stanga samme i sumo med sånn kubjelle ting foran, som jeg aldri husker navnet på..
  15. Holder du deg under 200-grensa blir det mest sannsynlig ikke stoppet i tollen Men kan godt være den blir stoppet om det er over ja! Kan jo safe med te, kakao-pulver eller sjampo også
  16. Husk at du alltid får med en liten gratis gave også, når du går inn på "free products" :thumbsup: Der har jeg prøvd alt fra te til sovetabletter
  17. Tusen takk! Da blir det en pakke til så snart stipendet kommer
  18. Hvor finner du essensene på iHerb, og sukrin? Jeg leter og leter, men finner ingen Jeg har en stor pose gojiibær på vei, sammen med en boks spirulina Superfoods!! De har også veldig bra kokosmel der
  19. Enig, blir ikke så høy i hatten når jeg må gå ned (enda mer:unsure:) på vektskivene. Men skal gjøre et forsøk i morgen Jeg visste egentlig ikke at jeg gjorde det før noen sa det til meg på trening, og da la jeg merke til det selv også.
  20. *opp og prøve* de flytter seg litt forover ja, kanskje rundt 30 grader? Hva skal jeg gjøre for å bedre mobiliteten? Jeg har vært veldig, og er i perioder, veldig plaget med at det svartner for meg når jeg reiser meg opp fra liggende/sittende til stående. Legen forklarte det med at jeg klemmer av blodet under knebøy, så blodet ikke får strømme tilbake til hjernen. Har normalt blodtrykk ellers, så synes det er merkelig.
  21. Jeg sliter med at overkroppen kommer for langt frem når jeg kommer dypt, noe som ofte resulterer i at det svartner litt for meg og jeg blir veldig svimmel. Tror hvertfall det er derfor.. Jeg har prøvd å legge vektskiver under hælene, men det er like håpløst! Dette stopper meg i å trene gå dypt når jeg trener med tunge vekter, spesielt når det er over min egen kroppsvekt på stanga. Jeg bilr svimmel om jeg kjører knebøy i smith også (går dypt her), men tørr å kjøre tyngre vekter, i tilfelle jeg ikke skulle komme meg opp igjen eller besvime. Hva er det beste alternativet? Kjøre lettere og dypere,
  22. I teorien får du det ikke enklere enn: Kalorier inn(mat) må være mindre enn kalorier ut(BMR og trening) for å gå ned i vekt. Sparebluss eller ikke, jeg nekter å tro at en frisk kropp kan legge på seg under et kaloriunderskudd. Ja, du legger på deg når du spiser like mye som du gjorde før, men ikke mens du holder underskuddet, uansett hvor lite/stort det er. Det er SÅ enkelt, men likevel så vanskelig i praksis. Man trenger ikke være veldig kunnskapsrik for å regne ut kaloriinnholdet på noe som har det på pakningen eller søke opp på internett. En overvektig person som ikke har peiling på mat og
  23. Fikk vite at jeg hadde lavt stoffskifte i sommer, faktisk 22.juli. Jeg er egentlig ganske glad for at det var akkurat denne datoen, for da fikk jeg ingen medlidenhet for meg selv, når det er så mange som har det så mye verre. Klart det er mange tunge dager, men da er faktisk det beste å trene!! Jeg sluttet ikke en dag med trening etter at jeg fikk vite diagnosen min, men sov likevel veeeeeldig mye og orket ikke gjøre noe. Så uansett om man dropper treningen eller ikke, vil man gå opp i vekt om man går fra en aktiv livsstil til å bare sløve. Heldigvis blir de fleste bedre så snart de er på rikt
×
×
  • Opprett ny...