Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om noen var interessert i å kjøpe/bytte div smaksdråper? Har altfor mange som jeg ikke klarer å bruke opp :) Kan brukes i bakst, kesam, cc, youghurt, milkshake, smoothies- alt man måtte ønske å sette smak på.

Stevia (Supersøtt)

Sjokolade/Bringebær

Sjokolade

Kanel

Sitron

English Toffee

Frontier (Ikke søtt)

Butter

Strawberry

Alle unntatt sjokolade er nesten ubrukt.

... Selv er jeg bl.a. interessert i kosttilskudd - proteinpulver mm :)

post-491-14440854604149_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8510-byttekj%C3%B8pe-div-fra-iherb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med frontier, ja :) Og den prisen går helt fint for meg! Jeg bor veldig sentralt i Oslo, så kan møte deg der det passer best for deg :) og passer det etter helgen? Reiser bort i morgen, kommer tilbake til Oslo mandags kveld.

Ah, kommer i morgen(frogner rundt 1-2tia) og drar på søndag jeg da :thumbsdown: postkasse? hehe

Ah, kommer i morgen(frogner rundt 1-2tia) og drar på søndag jeg da :thumbsdown: postkasse? hehe

Har bare en liten postboks, desverre :p Men om du skal forbi Oslo S eller bussterminalen, kan du jo legge de i en oppbevaringsboks, og så betaler jeg så klart tilbake hvor mye den koster for 24 timer? Hvis det ikke blir veldig kronglete for deg :p

Annonse

Har bare en liten postboks, desverre :p Men om du skal forbi Oslo S eller bussterminalen, kan du jo legge de i en oppbevaringsboks, og så betaler jeg så klart tilbake hvor mye den koster for 24 timer? Hvis det ikke blir veldig kronglete for deg :p

Det var smart! Da setter jeg de inn på søndags kveld/ettermiddag og hvis jeg kunne fått nr ditt kan jeg gi koden osv senere:)Koster vel rundt 20/30 for skapet.

* kan sette de inn mandags morgen kom jeg på, så da er det innafor tidsramma:)

Det var smart! Da setter jeg de inn på søndags kveld/ettermiddag og hvis jeg kunne fått nr ditt kan jeg gi koden osv senere:)Koster vel rundt 20/30 for skapet.

* kan sette de inn mandags morgen kom jeg på, så da er det innafor tidsramma:)

Supert! Må få kontonummeret ditt også, så får jeg ført over når du vet hvor mye det er for boksen(eller før om du vil) :)

Regner med det er rimelig trygt å legge ut nummeret mitt her: 48252567 :)

• 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...