Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har trent styrke i litt over 2 år nå. Kjørte 2 runder med RYP fra oktober til jul. I januar begynte jeg på nytt program, en 2-splitt. Har kjørt det programmet litt for lenge nå kjenner jeg, så her for noen uker siden ble jeg drittlei og gledet meg ikke lenger til å trene..(Før jeg begynte med RYP gikk det mest i apparater, noe jeg aldri ble særlig glad i...)

Nå trenger jeg et nytt program for å finne igjen motivasjonen, men jeg roter meg helt bort i denne jungelen av ferdigoppsatte program!!:S

For å gi dere en pekepinn på hvordan styrken min er (var i påsken ihvertfall!)kan jeg nevne at maksløft i benk er 50kg og strakmark 100kg. Knebøy har jeg ikke testa, men trener med 60-70 kg(8-10 rep) i dype bøy nå, men tok vel 90kg + før jul, men da var det grunn/parallelle og ikke dype, og kun 4-8 rep.

Så ... HJELP!!;-))

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...