Laban Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Klarer i dag 1 godkjent hang up (håndflatene vender fra meg), neeeesten to. Målet mitt er å klare 6 stk til 10.juni. Er dette realistisk? Hvordan bør jeg trene for å klare målet? Skal jeg ta en nå og da i løpet av dagen? Hver dag? Hverk uke? Eller bør jeg holde meg til nedtrekk? Takker for gode tips. Er noe tung så jobber med å gå ned i vekt parallelt med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bassefar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg ville trent nedtrekk, det er jo samme bevegelse i nedtrekk som hang/pullups ! The Twenty Pull-ups Challenge | The Twenty Pull-ups Challenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Klart du klarer det, du klarer akkurat hva du bestemmer deg for å klare Nå er ikke jeg personen til å foreslå treningsmetoder, klarer ikke èn selv engang, men her står det litt: Chin/Pull-up guiden | Side 3 | Fitnessbloggen Forum Har selv tenkt å investere i et strikk for å hjelpe meg på oppturen, ser det er annbefalt å trene med strikk(band) flere plasser. Også er negativer en grei måte å trene på (blir litt samme som nedtrekk, bare med egen kroppsvekt), det trener jeg på selv pr dags dato Klarer du allerede 1 er du jo på goood vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Gikk fra 0 til 7 på to måneder, tror jeg det var Du klarer det uten problemer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EagleArc Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Har en kompis som gikk fra 0 til 6 på ca. en mnd, og han er ikke av den som tar trening så veldig seriøst, heller bare for å holde seg i ålreit form. Er bare å forpliktet seg til treningen mot målet På ingen måter et urealistisk mål, så denne har du SSSSSSS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.