Gå til innhold

Cherry Hill Jazz Pant


Fairyc

Anbefalte innlegg

Kanskje et teit spm, men er det bedre med løpetights som er trange nederst enn feks cherry hill pants fra BB med litt vidde nederst? Eller har det ikke noe å si? Har så lyst på de se :D (Liker å jogge på mølla og trene styrke etterpå). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker tights som er trange nede, mye fordi jeg er lav og slengbukser er for lange. Men det er også mer komfortabelt å jogge i klær som sitter tett på kroppen synes jeg da :)

Jeg mener også at disse buksene kommer med stram legg, så du kan jo få litt av begge deler :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar begge to! :)

Ohhh den hotpantsen var snasen! :D Om jeg får en spenstig lekker ratata så vil jeg gjerne ha sånn :D

Men den andre med tighte ben fra BB er egentlig ganske fin den og. Tenke litt over det! Er lang nok i bena så akk det blir ikke noe problem. Bare lurte på om det var en eller annen fordel eller mer behagelig å løpe i heltight enn med litt vidde nederst. Thanx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...