Gå til innhold

Treningsprogram for MX (cross) kjørere...


TTomas

Anbefalte innlegg

Hallo!

Første innlegget mitt her, og med det lurer jeg litt på om noen på dette forumet har noe peiling på hvordan MX kjørere legger opp treningsprogrammene sine? :)

Hvilke styrkeøvelser, cardioøvelser etc.. de trener med for eksempel.

Hilsen Tomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

Første innlegget mitt her, og med det lurer jeg litt på om noen på dette forumet har noe peiling på hvordan MX kjørere legger opp treningsprogrammene sine? :)

Hvilke styrkeøvelser, cardioøvelser etc.. de trener med for eksempel.

Hilsen Tomas

Har kjørt litt selv og vet at beina får kjørt seg rimelig hardt ved aktiv kjøring. I tillegg er trening av core-muskulaturen et must.

Du kan ta utgangspunkt i et balansert treningsprogram og fokusere på bein og core-trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha Cosmobot, sto en del nyttige ting der :)

Oaz: Trener et ganske balansert program nå, vanlig tre splitt. Kommer nok til å legge inn noe core trening når ferien starter og det blir litt mer tid til overs ;) Merker veldig godt når jeg kjører at kondisjonen har sinnsykt mye å si både med tanke på arm-pump og generelt at jeg blir sliten av kjøringa! Så er ingenting annet enn å holde formen på topp i sommer når sesongen er virkelig i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...