Gå til innhold

Styrketreningsprogram - kroppsvekt

Grøten

Anbefalte innlegg

Våren er her, og jeg vil trene styrke i frisk luft, i kombinasjon med en sykkeltur som oppvarming og avslutning. Har 35 kg i overtall, er glad i rutine, trigges av hver lille seier i form av økt vektmotstand på maskiner/frivekter på treningsenteret. Merker at jeg har mitt svare strev med å finne alternative øvelser til maskinene ute i det fri - og motivasjon. Ønsker å trene styrke 4 ganger i uka, og blir veldig glad for tips til et styrkeoppsett jeg kan gjøre unna på en times tid (eks. sykling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.bodyrock.tv :) Alt du trenger er deg sjæl og en intervalltimer. koster under 200 kroner ink frakt eller du kan bare laste ned en gratis intervall app i app store/googleplay

www.bodybuilding.com masse ferdige programmer, også for de med lite tid og utstyr.

De gode gamle øvelsene som push ups, chins, knebøy osv, kan jo justeres og gjøres vanskeligere ved endring av kroppens plassering osv. finner masse tips på bodyrock altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...