Grøten Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Våren er her, og jeg vil trene styrke i frisk luft, i kombinasjon med en sykkeltur som oppvarming og avslutning. Har 35 kg i overtall, er glad i rutine, trigges av hver lille seier i form av økt vektmotstand på maskiner/frivekter på treningsenteret. Merker at jeg har mitt svare strev med å finne alternative øvelser til maskinene ute i det fri - og motivasjon. Ønsker å trene styrke 4 ganger i uka, og blir veldig glad for tips til et styrkeoppsett jeg kan gjøre unna på en times tid (eks. sykling). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 www.bodyrock.tv Alt du trenger er deg sjæl og en intervalltimer. koster under 200 kroner ink frakt eller du kan bare laste ned en gratis intervall app i app store/googleplay www.bodybuilding.com masse ferdige programmer, også for de med lite tid og utstyr. De gode gamle øvelsene som push ups, chins, knebøy osv, kan jo justeres og gjøres vanskeligere ved endring av kroppens plassering osv. finner masse tips på bodyrock altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøten Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Takker og bukker for god hjelp! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.