Gå til innhold

Smertestillende gél på vonde muskler-rygg


FreshBlix

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg har trent ryggen litt vel mye i dag, samt bæret på en skrikende baby en stund. Så hvordan fungerer det å smøre f.eks ibuxgel på ryggen? Det er i musklene jeg har vondt, men det er mest pga treningen i dag. - På den andre siden så er jo gélen for muskelsmerter. (bruker ikke unødvendig med smertestillende, derfor jeg spør først, om det er verdt et forsøk, eller om det ikke vil hjelpe what so ever mot det)

Så, jeg takker for eventuelle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av erfaringer vil ikke ibuxgel/voltarengel hjelpe noe særlig, dette er jo reseptfrie preparater som er såpass milde at mange synes ikke det har noe som helst effekt. Men når det er sagt, så er det jo alltids noen som synes det funker (noen har jo knallgod effekt av diverse placebo, høh :p). Det har nok litt med hvor "vondtene" ligger også :)

Det er ikke noe farlig å prøve det i allefall, hvis du likevel har det liggende.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...