Gå til innhold

Ned 5kg kjapt etter allerede -25kg på 8.5mnd

Anbefalte innlegg

Ok, så jeg fikk triathlon drakten min i posten i dag. Den er litt trang, men jeg har enda 6 uker igjen til selve løpet, men ca 4 uker til jeg må begynne å trene med drakten. I tillegg har jeg en brukket albu (uten gips, 2 uker gammelt)

Jeg trenger råd til hvordan jeg kan få av meg mest mulig vekt på de neste 4-6 ukene, samtidig som jeg kan trene 2-3 styrke økter, 2-3 løpe økter, 2 sykkel økter og 1 svømme økt i uka.

Jeg spiser lavkarbo. Teller hverken kcal eller karbohydrater, men har hele tiden gått nedover med en og annen uke med stilstand. Jeg spiser fett, men pøser ikke på. Vet at jeg ligger mellom 1600-2000kcal om dagen. Begynte på 109kg er nå nede i 84.4kg. Jeg kan kjøre tunge styrke økter (før bruddet) og lengre kardio økter uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...