Marita Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er ute etter en pulsklokke som egner seg for løping og sykling, og som gjerne også har en gps-funksjon, og gjerne en som ikke er veldig stor og klumpete. Tenkte i prisklasse opp til et par tusen - er det noen som har noen gode stalltips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg er veldig fornøyd med min Garmin Forerunner 405 Du kan lese mer om den her - https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=11039 Marita 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samurai Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 NIKE e chefen funker veldig bra den nike gps appen till iphone og, om har en slikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har Nike sin GPS-klokke, og den funker veldig greit. Veldig lett å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citius Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Garmin! Jeg bruker klokken til løping og sykling hver dag, og den er suveren! Ville ikke anbefalt Garmin 405, pga touch-knappene er elendige når det regner eller du er svett og våt! Så vil anbefale Garmin 310! Jeg driver og sikler på den helt nye, Garmin 910XT, som jeg også kan svømme med Marita 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Garmin! Jeg bruker klokken til løping og sykling hver dag, og den er suveren! Ville ikke anbefalt Garmin 405, pga touch-knappene er elendige når det regner eller du er svett og våt! Så vil anbefale Garmin 310! Jeg driver og sikler på den helt nye, Garmin 910XT, som jeg også kan svømme med Jeg har ikke hatt problemer med touch-knappene når det regner, men alle kan ha forkjellige erfaringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Tusen takk for ulike tips! Jeg har forøvrig en smartphone, om det har noe å si ifht. sync? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.