Gå til innhold

Pulsklokke m/gps >2000 kr.. - hva anbefales?

Marita

Anbefalte innlegg

Er ute etter en pulsklokke som egner seg for løping og sykling, og som gjerne også har en gps-funksjon, og gjerne en som ikke er veldig stor og klumpete. Tenkte i prisklasse opp til et par tusen - er det noen som har noen gode stalltips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garmin!

Jeg bruker klokken til løping og sykling hver dag, og den er suveren!

Ville ikke anbefalt Garmin 405, pga touch-knappene er elendige når det regner eller du er svett og våt!

Så vil anbefale Garmin 310!

Jeg driver og sikler på den helt nye, Garmin 910XT, som jeg også kan svømme med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garmin!

Jeg bruker klokken til løping og sykling hver dag, og den er suveren!

Ville ikke anbefalt Garmin 405, pga touch-knappene er elendige når det regner eller du er svett og våt!

Så vil anbefale Garmin 310!

Jeg driver og sikler på den helt nye, Garmin 910XT, som jeg også kan svømme med :D

Jeg har ikke hatt problemer med touch-knappene når det regner, men alle kan ha forkjellige erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...