Gå til innhold

Silikonpupper og brystmuskler


LindaP

Anbefalte innlegg

Nåja, har vel tatt på noen tits i løpet av mine dager, så ville ikke dratt det så langt. Men i bunn og grunn var det et spørsmål til dere, ikke en påstand. Så PMS-rage ett par hakk ned, please ;)

Jeg hadde først under og har nå over muskel. Jeg er over gjennomsnittet sterk i benk men ingen styrkeløfter,men uansett var det viktigste for meg å få feminine former. Så jeg tenkte ikke så mye over at muskelen ble litt svekket:) der har du vel svaret ditt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg noe helt sinnsykt!

så kjekt å se at du er så fornøyd, det er betryggendeå vite når jeg skal til samme selv :)

hvordan er formen din nå da, går det fortsatt fint?

jeg har begynt å vurdere runde istedenfor anatomiske, det er jo så mye som kan gå galt med dem! de kan snu seg, større sjans for rippling pga ru overflate osv... vet du om dine er glatt eller ru? :)

Det går fortsatt bra meg meg:) jeg har runde med ru overflate tror jeg? Vertfall de dyreste innleggene de har,de som er mest formstabil og minst sjanse for rippling når man må over muskel..inspira tsx står det på garantien min:) runde er finest synes nå jeg,får mer fylde øverst på brystet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, og det er jo fylde på toppen jeg også mangler :)

jeg skal høre hva han sier, jeg har alerede betalt, og når jeg ser på siden deres så har jeg betalt den høyeste summen, så da skulle jeg vel være dekket antar jeg ;) om to uker på denne tiden sitter jeg også med ny pupp :D

Da er det sikkert inspiraimplantat du også får:) jeg er superfornøyd med form og størrelse på mine,de er runde struttende og passelige til meg. Har vist de til mamma til og med og ho syntes de var fine og naturlige og fikk litt sjokk når jeg sa at det var 500 gram i hver:p det ser ikke sånn ut og jeg ser absolutt ikke ut som glamourmodell nå:) når jeg hadde 300 gram lavprofil var

den nesten litt for små men jeg var fornøyd med de også:) det eneste som er litt dumt er at jeg kjenner implantatene littegrann bedre på oversiden nå,siden jeg la over muskler nå. Men i mitt tilfelle så måtte jeg jo gjøre det og jeg synes de ser mer naturlig ut over selv om jeg kjenner de bedre. Under og på sidene kjennes det som før,der var det ikke dekket av muskelen før heller. Skulle du legge over eller under muskel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Da er jeg hjemme fra Tyrkia igjen, og nå nærmer det seg!!! Har fått papirene fra klinikken, og har sendt tilbake kontrakten, ferdig signert:) Har oppmøte tid kl 12.00 på mandag :D Og jeg gleder meg sånn at jeg er helt dårlig ;)

Jeg skal ta meg god tid med konsultasjonen, sånn at jeg får prøvd meg frem og får svar på alt jeg lurer på før operasjonen. Jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt anatomiske, men jeg leser så mye forskjellig om dem som ikke bare er bra, så jeg begynner å bli litt skeptisk. Blir uansett spennende å høre hva han sier på mandag :)

Tok du sånn 3D bilde der du fikk se hvordan resultatet ville se ut med de forskjellige implantatene? Har de det i det hele tatt? Jeg håper det, for jeg har lest (leser mye pupp for tiden ;) ) de skal være veldig bra, altså at det man ser på det bildet er veldig likt det man faktisk får.

Jeg skal legge over musklen pga at jeg har ammet, det var vist det beste da sa de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da er jeg hjemme fra Tyrkia igjen, og nå nærmer det seg!!! Har fått papirene fra klinikken, og har sendt tilbake kontrakten, ferdig signert:) Har oppmøte tid kl 12.00 på mandag :D Og jeg gleder meg sånn at jeg er helt dårlig ;)

Jeg skal ta meg god tid med konsultasjonen, sånn at jeg får prøvd meg frem og får svar på alt jeg lurer på før operasjonen. Jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt anatomiske, men jeg leser så mye forskjellig om dem som ikke bare er bra, så jeg begynner å bli litt skeptisk. Blir uansett spennende å høre hva han sier på mandag :)

Tok du sånn 3D bilde der du fikk se hvordan resultatet ville se ut med de forskjellige implantatene? Har de det i det hele tatt? Jeg håper det, for jeg har lest (leser mye pupp for tiden ;) ) de skal være veldig bra, altså at det man ser på det bildet er veldig likt det man faktisk får.

Jeg skal legge over musklen pga at jeg har ammet, det var vist det beste da sa de :)

Jeg tok ikke 3Dbilde nei,til meg hadde det nok ikke blitt riktig pga doublebubblen jeg hadde. Om han mener anatomiske blir finest til dine pupper så ville jeg hørt på det men du ka jo høre angående runde også. Mine rippler litt nå,kjenner litt bølger under huden på en måte men synes ikke. Er visst veldig vanlig når man har over og er tynn. Uansett fornøyd,hadde litt rippling med de under muskler også jeg så er vel bare noe tynne meg må finne meg i:p de er forresten mye finere i formen over muskel,rundere og bedre kløft bare så det er sagt!:) har null heng også nå:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Da er jeg hjemme fra Tyrkia igjen, og nå nærmer det seg!!! Har fått papirene fra klinikken, og har sendt tilbake kontrakten, ferdig signert:) Har oppmøte tid kl 12.00 på mandag :D Og jeg gleder meg sånn at jeg er helt dårlig ;)

Jeg skal ta meg god tid med konsultasjonen, sånn at jeg får prøvd meg frem og får svar på alt jeg lurer på før operasjonen. Jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt anatomiske, men jeg leser så mye forskjellig om dem som ikke bare er bra, så jeg begynner å bli litt skeptisk. Blir uansett spennende å høre hva han sier på mandag :)

Tok du sånn 3D bilde der du fikk se hvordan resultatet ville se ut med de forskjellige implantatene? Har de det i det hele tatt? Jeg håper det, for jeg har lest (leser mye pupp for tiden ;) ) de skal være veldig bra, altså at det man ser på det bildet er veldig likt det man faktisk får.

Jeg skal legge over musklen pga at jeg har ammet, det var vist det beste da sa de :)

grunnen til at han vil legge over er sikkert fordi du kan få double bubble som meg med under pga henget:p du må ha masse lykke til vertfall og håper du blir fornøyd:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke 3Dbilde nei,til meg hadde det nok ikke blitt riktig pga doublebubblen jeg hadde. Om han mener anatomiske blir finest til dine pupper så ville jeg hørt på det men du ka jo høre angående runde også. Mine rippler litt nå,kjenner litt bølger under huden på en måte men synes ikke. Er visst veldig vanlig når man har over og er tynn. Uansett fornøyd,hadde litt rippling med de under muskler også jeg så er vel bare noe tynne meg må finne meg i:p de er forresten mye finere i formen over muskel,rundere og bedre kløft bare så det er sagt!:) har null heng også nå:)

grunnen til at han vil legge over er sikkert fordi du kan få double bubble som meg med under pga henget:p du må ha masse lykke til vertfall og håper du blir fornøyd:)

Ja, jeg kommer til å høre på han, helt klart :) Det er jo han som er eksperten, så jeg gjør nok som han anbefaler, men jeg vil nevne de tingene jeg tenker på:)

Så lenge ripplingen ikke syns, så bryr ikke jeg meg om det. Men det syns så veldig godt på noen, og det er ikke så fint syns jeg. Jeg er også ganske tynn, og beina i brystkassen syns godt, så det er ikke kjempe mye hud og fett her heller nei ;)

Så herlig, tenk å få kløft igjen!! Det er lenge siden det ;) Haha, jeg er så puppefiksert for tiden at det er helt sykt!

Tusen takk :) Jeg skal oppdatere så snart jeg er i stand til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg og vil ta operasjon. Har allerede 75D men syns dem henger litt mye til å være snart 22 år å ikke hatt barn enda. Trodde det ikke gikk ann å amme med silikon jeg? eller er det bare en myte? Er det sånn livsgaranti dere har tatt med puppene?:) er veldig nysgerring for pupper har litt å si:) kollegean min har tatt og det ser jo kjempe fint ut:) men veit itte om jeg bør vente eller ikke:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg og vil ta operasjon. Har allerede 75D men syns dem henger litt mye til å være snart 22 år å ikke hatt barn enda. Trodde det ikke gikk ann å amme med silikon jeg? eller er det bare en myte? Er det sånn livsgaranti dere har tatt med puppene?:) er veldig nysgerring for pupper har litt å si:) kollegean min har tatt og det ser jo kjempe fint ut:) men veit itte om jeg bør vente eller ikke:S

Man kan fint amme med silikon ja, det er bare en myte :)

Men selv har jeg ventet til jeg er ferdig med barn før jeg nå legger inn, så slipper jeg å evt gjøre det igjen. De kan endre seg litt etter en graviditet. Pupper har kjempe mye å si, særlig når man ikke har dem lenger ;) Jeg gleder meg kjempe mye!

FBK kommer med livstidsgaranti på implantatene ja, og 5 års garanti på en del andre ting, inkl graviditet og amming faktisk, det står mye om dette på siden dere, så anbefaler deg å lese der :) Både Dr. Schistad og Dr. Barstad har et kjempe godt rykte på seg for å være svært dyktige, og jeg har ennå ikke hørt noen som sier de har hatt en dårlig opplevelse hos FBK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønne godt at du ikke har lyst å vente, tro meg, det hadde ikke jeg heller når jeg satt der som 18 åring med helt ødelagte pupper.. Men nå er jeg 33 år, og jeg er glad jeg ventet til jeg var ferdig med å få barn (og det er jo nå, tro du meg ;) ) Men det er vanskelig, det er det ingen tvil om :)

Men Linda her har jo vært gravid etter silikon, og hun har nettopp lagt inn på nytt, så det er jo et alternativ det også :)

Jeg betalte 37400 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det itte fryktelig dyrt å legge inn på nytt , hvis man ikke tar det innen garantien på 5 år? alle jeg veit om som har det har ventet, så vurderer det og for jeg har jo faktisk 75 d og det er mye til å være 22 og ikke feit hvis du skjønner:) men syns det er litt ille å ta silikon da man bare er 22 virker som det er bedre og vente til jeg er 25:) men veit ikke egentlig:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det itte fryktelig dyrt å legge inn på nytt , hvis man ikke tar det innen garantien på 5 år? alle jeg veit om som har det har ventet, så vurderer det og for jeg har jo faktisk 75 d og det er mye til å være 22 og ikke feit hvis du skjønner:) men syns det er litt ille å ta silikon da man bare er 22 virker som det er bedre og vente til jeg er 25:) men veit ikke egentlig:S

Må betale for en ny operasjon ja,betalte 32800 jeg og det var rabatt faktisk fordi jeg var operert der før. Tok silikon når jeg var 21,var helt flatt og til bare inn bittelitt da og fikk 75b/c. Nå har jeg jo tatt litt mer og har 75d/e. Vil anbefale deg og vente og heller bruke bher som for fin form du har såpass store:) de blir som tomme bukselommer etter barn så du kan heller vurdere å legge inn da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det itte fryktelig dyrt å legge inn på nytt , hvis man ikke tar det innen garantien på 5 år? alle jeg veit om som har det har ventet, så vurderer det og for jeg har jo faktisk 75 d og det er mye til å være 22 og ikke feit hvis du skjønner:) men syns det er litt ille å ta silikon da man bare er 22 virker som det er bedre og vente til jeg er 25:) men veit ikke egentlig:S

Jo, man må jo betale full pris da, men det er jo bare en prioriteringssak det egentlig, hva man vil og ikke ;)

Hadde jeg tatt silikon etter eldste datteren min når jeg var 18 år, så hadde jeg nok ikke nølt med å gjøre det igjen nå etter 2 barn til, dersom det hadde vært behov for det. Men det er meg :)

Men om du har pupp, så hadde jeg ventet, uten tvil. Ta det heller når du virkelig har behov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opererte på nytt for én uke siden, og har hatt mye mer smerter enn jeg forventet. Tar fortsatt smertestillende, og sist tok jeg ikke smertestillende etter dag 2. Men håper det er over snart. Våget meg ut en liten tur i går (det var bursdagen min!:D), men var hjemme tidlig fordi jeg var så sliten, og i dag har jeg masse hevelse igjen :/ No fun!

Skal forresten sportsbhen være helt stram? Jeg fikk beskjed av kirurgen om å kjøpe en større sportsbh fordi min strammet alt for mye, men den jeg kjøpte er nå alt for stor og den gamle alt for liten. Usikker hvilken jeg skal gå med. Jeg brukte den lille i natt, og den presser puppene litt sammen, så jeg våknet med endel hevelse. Men den store er helt løs over selve puppen. Det kan umulig være bra for selve arret? Jeg har snittet under brystvorten.

Jeg er skikkelig bekymret, fordi jeg vil ikke at arret skal bli stygt. Det var så fint sist. Men da grodde puppene sammen fordi bhen var for stram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opererte på nytt for én uke siden, og har hatt mye mer smerter enn jeg forventet. Tar fortsatt smertestillende, og sist tok jeg ikke smertestillende etter dag 2. Men håper det er over snart. Våget meg ut en liten tur i går (det var bursdagen min!:D), men var hjemme tidlig fordi jeg var så sliten, og i dag har jeg masse hevelse igjen :/ No fun!

Skal forresten sportsbhen være helt stram? Jeg fikk beskjed av kirurgen om å kjøpe en større sportsbh fordi min strammet alt for mye, men den jeg kjøpte er nå alt for stor og den gamle alt for liten. Usikker hvilken jeg skal gå med. Jeg brukte den lille i natt, og den presser puppene litt sammen, så jeg våknet med endel hevelse. Men den store er helt løs over selve puppen. Det kan umulig være bra for selve arret? Jeg har snittet under brystvorten.

Jeg er skikkelig bekymret, fordi jeg vil ikke at arret skal bli stygt. Det var så fint sist. Men da grodde puppene sammen fordi bhen var for stram..

Sportsbhen skal sitte stramt på ja,som en bandasje. Men ikkje for stramt heller. Har du en liten d-cup kjøper du c fks. Ej bruker Triaction fra Triumph,den er passelig stram:) Gratulerer med

operasjon og overstått bursdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opererte på nytt for én uke siden, og har hatt mye mer smerter enn jeg forventet. Tar fortsatt smertestillende, og sist tok jeg ikke smertestillende etter dag 2. Men håper det er over snart. Våget meg ut en liten tur i går (det var bursdagen min!:D), men var hjemme tidlig fordi jeg var så sliten, og i dag har jeg masse hevelse igjen :/ No fun!

Skal forresten sportsbhen være helt stram? Jeg fikk beskjed av kirurgen om å kjøpe en større sportsbh fordi min strammet alt for mye, men den jeg kjøpte er nå alt for stor og den gamle alt for liten. Usikker hvilken jeg skal gå med. Jeg brukte den lille i natt, og den presser puppene litt sammen, så jeg våknet med endel hevelse. Men den store er helt løs over selve puppen. Det kan umulig være bra for selve arret? Jeg har snittet under brystvorten.

Jeg er skikkelig bekymret, fordi jeg vil ikke at arret skal bli stygt. Det var så fint sist. Men da grodde puppene sammen fordi bhen var for stram..

Så nå at puppene grodde sammen??? Det skal jo IKKJE skje med mindre kirurgen har gjort en stor feil:S har du klaga? Hvor er du operert?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå at puppene grodde sammen??? Det skal jo IKKJE skje med mindre kirurgen har gjort en stor feil:S har du klaga? Hvor er du operert?

Kirurgen la for store innlegg over muskel på meg når jeg hadde alt for lite fettvev. De var litt for brede, så med en sportsbh som presset sammen så fikk jeg uniboob. Så meget rart ut. En eneste stor pupp, med rippling mellom :p

Klagde ja, og fikk reoperasjon gratis. Nå har jeg implantatet under muskel istedenfor, men er livredd for at sportsbhen skal være for stram sånn at det samme skjer igjen.

Hvordan får man på triaction da? Jeg klarer ikke ta hendene over hodet :p Den jeg har nå kan åpnes foran. Men måtte gå opp i båndstørrelse for å få den til å passe rundt puppene. Har 70D, og det var den største størrelsen de hadde. Måtte ha en 85B for at den skulle passe på puppene, men mtp at jeg er ca 65 cm under brystet så er jo det aaalt for stort! Har ikke råd til å kjøpe ny sportsbh, kjøpte jo to forrige uke, begrenset hvor mange superdyre bher man har råd til på et studentbudsjett :p Har prøvd å gå med den store, for den støtter ganske bra akkuratt rundt brystet og en stram sportssinglet fra pierre robert over, da hovner jeg ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirurgen la for store innlegg over muskel på meg når jeg hadde alt for lite fettvev. De var litt for brede, så med en sportsbh som presset sammen så fikk jeg uniboob. Så meget rart ut. En eneste stor pupp, med rippling mellom :p

Klagde ja, og fikk reoperasjon gratis. Nå har jeg implantatet under muskel istedenfor, men er livredd for at sportsbhen skal være for stram sånn at det samme skjer igjen.

Hvordan får man på triaction da? Jeg klarer ikke ta hendene over hodet :p Den jeg har nå kan åpnes foran. Men måtte gå opp i båndstørrelse for å få den til å passe rundt puppene. Har 70D, og det var den største størrelsen de hadde. Måtte ha en 85B for at den skulle passe på puppene, men mtp at jeg er ca 65 cm under brystet så er jo det aaalt for stort! Har ikke råd til å kjøpe ny sportsbh, kjøpte jo to forrige uke, begrenset hvor mange superdyre bher man har råd til på et studentbudsjett :p Har prøvd å gå med den store, for den støtter ganske bra akkuratt rundt brystet og en stram sportssinglet fra pierre robert over, da hovner jeg ikke opp.

Ok bra du fikk ny operasjon gratis:) jeg har gått den andre veien,fra under til over men det er fordi mine ble ødelagt etter amming,jeg fikk double bubble. Ellers var de fine i mange år og kjentes mer naturlige ut enn over. Pluss at jeg har litt følbar men ikke synlig rippling nå på oversiden. Hadde rippling med de underog da,under og litt i kløfta..så det kan skje uansett:/ eneste som funker er å legge på seg:p Triaction er som en vanlig bh som du fester bak:) er ikkje så dyr,350 tror jeg? Bedre å kjøpe en god bh som støtter godt når man først har tatt en operasjon og for å få best mulig resultat:) jeg tar også e-vitamin og zyrtec for å unngå kapsel:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...