Gå til innhold

Sykehusdietten - erfaringer?


Bikini

Anbefalte innlegg

Ja...? Noen som har prøvd denne og kan dele noen erfaring? Er spesielt opptatt av å høre om kiloene kom tilbake eller om dere holdt vekten etterpå.

Nei, det er IKKE jeg som har tenkt meg i gang med dette, men er diskusjon med venninne ang dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykehusdietten er en diett som ble skreddersydd for å få ekstremt overvektige folk ned i vekt til å kunne gjennomføre operasjon. Det er ikke en diett for normale folk og som bør brukes uten oppfølging av lege.

PSMF dietten er i så måte både sunnere og vil bedre ivareta muskelmassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehusdietten er en diett som ble skreddersydd for å få ekstremt overvektige folk ned i vekt til å kunne gjennomføre operasjon. Det er ikke en diett for normale folk og som bør brukes uten oppfølging av lege.

Ja - er det det en gang? Eller er det noe folk har funnet på? Hvilke(t) sykehus er det som står for oppskriften? Som du finner ved å google, ligger flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja - er det det en gang? Eller er det noe folk har funnet på? Hvilke(t) sykehus er det som står for oppskriften? Som du finner ved å google, ligger flere steder.

Vi hadde en tråd om det tidliggere, men fant den ikke igjen. Husker ihvertfall at jeg søkte opp spor til et dansk sykehus. Men den har sikkert blitt modifisert mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...