Gå til innhold

Bli kvitt feber raskest mulig


VegarL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvile og søvn, frisk luft på rommet der du sover.

Selv har jeg fått tips om å feks gå en liten tur før jeg legger meg hvis ikke feberen er særlig høy(og det ikke er bikkjekaldt ute), men aner ikke om dette hjelper på annet enn at du kanskje sover ekstra godt.

Du burde vel unngå febernedsettende og heller la kroppen få bekjempe det den vil...altså la feberen gå sin gang.

hmm lite gåtur kanskje senere da. Trenger å sove ekstra godt pga jetlag de siste dagene:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare pleie kroppen, og gjøre ting som booster humøret. f.eks se en kul film /serie, som gjør deg glad og fornøyd.

Psyken spiller mye inn når man er syk, desto bedre man har det med seg selv desto fortere jobber kroppen for å bli kvitt forkjølelsen føler jeg selv, så hvis du føler for å ta en is for å kjøle ned halsen, så gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare pleie kroppen, og gjøre ting som booster humøret. f.eks se en kul film /serie, som gjør deg glad og fornøyd.

Psyken spiller mye inn når man er syk, desto bedre man har det med seg selv desto fortere jobber kroppen for å bli kvitt forkjølelsen føler jeg selv, så hvis du føler for å ta en is for å kjøle ned halsen, så gjør det.

2Q==

Liker å mene det samme også, derfor jeg tror de som veldig ofte er sjuk har litt annen psyko om det enn de som går rundt og sier de aldri er syk :) (som sjeldent er syk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...