Gå til innhold

Vondt i nedre del av rygg


KristineT

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte bare på om noen kanskje kunne gi meg noen svar/veilede meg :)

I forrige uke oppsto noen smerter som kjennes ut som en liten kul helt nederst på ryggen på høyre side av ryggsøylen. Det stikker i blant. Jeg prøvde å trene korsryggen, men denne stikkingen forsvant ikke. Nå etter vi løp på skolen så har jeg veldig vondt i nedre del av ryggen (og den plassen det stikker). Jeg sitter veldig dårlig (dårlig holdning) så jeg lurer på om det kan være det, men da skulle vel gjerne smerten vært over til nå. Jeg prøver meg også på knebøy, men er enda "amatør". Tror noen at det kan være pga jeg gjør knebøy feil? Jeg bruker ikke ofte kjenne smerter etter knebøy (jeg er ganske forsiktig, går ikke over 50 kg), så jeg er veldig usikker på hva det kan være.

Noen som kanskje tror de vet hvor problemet kan ligge? Fra dårlig holdning eller fra styrketreningen?

- Tusen takk til de som tar seg tiden å lese dette! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være du har en nerve i klem! Dersom du kjente det ekstra godt etter å ha sprunget kan det være fordi du sender støt opp i ryggen og nerven, som blir irritert. Gå til en kiropraktor, og bruk is!

Takk! Jeg tenker å vente noen dager, går det ikke over så bærer det rett til fysio/kiropraktor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...