Gå til innhold

Artikkel om X-Press på fitnessbloggen


Crown

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, og veldig bra artikkel. Dog han skriver i kommentarfeltet:

Stemmer, den artikkelen er fra februar 2010. Om du derimot bruker menyen til høyre og velger x-press programmet, så får du opp alle artikene han har skrevet på siden sin om dette (http://treningsfysiolog.com/category/x-press-programmet/). Siste artikkelen der er fra oktober eller november 2011. Det er jo også verdt å legge til grunn at det er det programmet han beskriver han har benyttet for å oppnå resultatene han beskrev i artikelen som lå her på fitnessbloggen, om enn noe modifisert til slutt. Tror nok at mdu leser alle artiklene hans på sidene hans om x-press så blir du en del klokere. Iallefall ble jeg det og er nå meeeeeget fornøyd med programmet jeg har fått til, det kan du jo eventuellt lese mer om i loggboka mi. Jeg leste igjennom alle artiklene hans og har en oppfatning av at den artikkelen han skrev her på fb er en sammenfatning av alle disse artiklene....

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips. Ja, skjønner hva du mener.

Men angående hans siste artikkel; "Bruk få reps selv om målet er muskelvekst og se ett komplett avansert X-press program." - her har han da fjernet de plyometriske (spenst) øvelsene? Hva tror du om det?

Takk igjen for info, leser igjennom loggboken din nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Ja, skjønner hva du mener.

Men angående hans siste artikkel; "Bruk få reps selv om målet er muskelvekst og se ett komplett avansert X-press program." - her har han da fjernet de plyometriske (spenst) øvelsene? Hva tror du om det?

Takk igjen for info, leser igjennom loggboken din nå.

Har ikke tenkt så mye på detegentlig siden hovedmålet mitt ikke er å bygge kropp, men å bygge styrke slik at kroppen ser best mulig ut og samtidig tåler mest mulig av jeg måtte finne på å utsette den for hva, utholdenhetskonkuranser, arbeid og fritid måtte by den på... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...