Gå til innhold

Periodisk Faste.HJELP!

Mia.h

Anbefalte innlegg

Hei nå har jeg lest om periodisk faste sånn utrolig mange ganger, og forstår ikke helt den delen med vekt og hvor mye av karbs og protein og fett i löpet av en dag. Jeg er en jente på 165 cm og veier 54.

Jeg har får heller ikke trent på morningene. Så det blir da etter 5 en gang! kan noen hjelpe meg med noen eksempler på måltider en dag og fordele karbs,fett og protein =) hihi denne dietten passer meg for er ikke flink til og spise ofte. Og hvor lenge skal man gå på denne dietten,og hva gjör man når man er ferdig tro. Håper noen kan gi meg litt hjelp. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei tenker ikke gå ned noe egentlig, men trenger og stramme opp som bare,vil ha litt synlig muskler =) men er litt dårlig med den delen med protein,om jeg skal starte med shakes eller om det holder med protein fra maten vis jeg legger til nok. Er faktisk litt usikker på om jeg skal pröve periodisk faste eller bare kjöre sundt som jeg gjör nå. Spiser lite karbs. Blir vel egentlig havre gröt og bitte litt vill ris noen ganger! Er nesten ferdig med trenings opplegg i dag, så da starter jeg på det i dag. Blir bra- Mangler bare for den dagen jeg skal ha armer. noen tips? hmm skal trene mellom 5-6 dager i uka! takk:p :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...