Gå til innhold

Mia.h

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mia.h

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 01. juli 1988
  1. Hei hei tenker ikke gå ned noe egentlig, men trenger og stramme opp som bare,vil ha litt synlig muskler =) men er litt dårlig med den delen med protein,om jeg skal starte med shakes eller om det holder med protein fra maten vis jeg legger til nok. Er faktisk litt usikker på om jeg skal pröve periodisk faste eller bare kjöre sundt som jeg gjör nå. Spiser lite karbs. Blir vel egentlig havre gröt og bitte litt vill ris noen ganger! Er nesten ferdig med trenings opplegg i dag, så da starter jeg på det i dag. Blir bra- Mangler bare for den dagen jeg skal ha armer. noen tips? hmm skal trene mellom 5
  2. Hei nå har jeg lest om periodisk faste sånn utrolig mange ganger, og forstår ikke helt den delen med vekt og hvor mye av karbs og protein og fett i löpet av en dag. Jeg er en jente på 165 cm og veier 54. Jeg har får heller ikke trent på morningene. Så det blir da etter 5 en gang! kan noen hjelpe meg med noen eksempler på måltider en dag og fordele karbs,fett og protein =) hihi denne dietten passer meg for er ikke flink til og spise ofte. Og hvor lenge skal man gå på denne dietten,og hva gjör man når man er ferdig tro. Håper noen kan gi meg litt hjelp.
  3. ooyea jeg har skrevet ett innlegg,hiih men ingen har svart meg..har du lyst og lese det og gi meg hjelp! ser ut som du har peiling da! hehe. M

    1. OOyea

      OOyea

      selvfølgelig, hvor finner jeg innlegget ? :)

    2. Mia.h

      Mia.h

      aah saa bra. hmm tror du nesten bare maa til min profil og trykke paa mine innlegg,. Der finner jeg de...Tusen takk..;)

  4. Tenger svar! hehe

  5. Er en jente paa 165 cm og veier 54 kilo,helt ok! Men trenger og stramme opp som bare det,hehe.Har jo lyst paa synlig muskler. hehe.Saa sitter naa og skal legge opp en plan for bade trening og kosthold. Har trent masse før,men det begynner og bli over 1 aar siden jeg trente bra. Saa er litt i taaka naa. Tittet litt paa den siden med Teningsprogram for nybegynnere?er den grei for meg da eller? og cardio selvfølgelig. Bør jeg kombinere cardio og vekter samme dag eller fordele det? Og da hvor lenge med cardio er aktuelt? Planen er 5 dager i uka. Og kosthold vet jeg endel om. Men ikke flink til den
×
×
  • Opprett ny...