Gå til innhold

Militær Deff.


Anbefalte innlegg

Jobber for tiden mot et opptak videre i forsvaret nå i sommer, som jeg prøver å kombinere med SK12 ( Sommer Kropp 2012 :) )

Vekt: 87

Høyde: 188

Prøver å ta av meg litt av godflesket for å få kroppen jeg ønsker meg til sommeren!

Har fremdeles litt å ta av, så fremmer mitt opplegg og er svært takknemmelig for tilbakemeldinger!

Har ikke gått gjennom noe kcal telling, da maten jeg blir servert i forsvaret varierer.

En typisk dag:

0500-0530(avogtil 05-06) Cardio, 5 dager i uken Rolig kjør. 2 dager i uken 4x4 intervall. Tom mage.

0630: Frokost: Multivitaminer, 4 kokte egg, 1 grov brødskive m/smør, 1 yoghurt og 2 glass melk

0730 - 1245 : Militær tjeneste (avogtil 1time Mil. Styrkesirkel inne i dette tidsrommet, litt tilfeldig når dette blir gjennomført av mil.)

1245: Lunsj: Salat, mais, 3 skiver agurt, 2 biter tomat, 3 striper paprika, en halv håndfull pasta skruer, 2-3 håndfuller kylling (tror det er bryst, er hvertfall rent)

1315-1600 Militær tjeneste

1600: Middag: Her er det veldig variasjon av hva vi får. Jeg prøver så godt jeg kan å bare spise rent kjøtt, minimalt med saus, karbs osv

1700: HIIT Styrke trening (Høyrep, 6 øvelser, mye supersett og til failure) 1-2 Timer

Etter endt økt er det å innta 2-3 Scoops Whey-80 Proteiner og tran.

1900: Enda en shake, 2 scoops, så 3zma og så er det senga.

/repeat.

Noen innspill?

Mvh,

Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...