Gå til innhold

PSMF-råd trengs


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er sikkert en av mange som ble inspirert av FHM-artikkelen. Jeg har prøvd å satt meg inn i kostholdet det innebærer, og har kjøpt inn kyllingfilet og salat. Prøvde Cottage Cheese, men det smaker balle, og har forsøkt med reker og kyllingkjøttdeig også. Men så langt er det bare filet og salat som fungerer, og fisk er vel også et alternativ. Jeg ser altså etter råd til måltider som fungerer med denne dietten.

Jeg er 186, og antakelig rundt 120 kg, jeg er vant med trening, og var veldig opptatt av det før, men diett er noe jeg ikke er vant med. Jeg skjønner ikke hvorfor, men jeg er ekstremt sulten etter å ha spist rundt 250-300 gram filet og salat ved siden av, er det normalt å gå sulten under PSMF? Posjonene ser jo ganske store ut, så kan ikke skjønne hvorfor jeg blir mett av to brødskiver, men er sykt sulten etter 300 gram kylling, mulig det er noe psykisk inn i bildet som slår inn under ordet "diett". :rolleyes:

Og det å gå sulten og samtidig trene går som regel helt greit?

Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...