tinus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Har begynt å føre inn mat osv på diett.no, men finner ikke "forbruk" når det kommer til jobbing. Der er det lagt inn for snekkere og gårdsarbeidere! Noen som vet ca forbruk for: 1. Butikkmedarbeider, mest gåing og ståing, litt bæring opp og ned trapper. 2. Sykehjem, langtidsavdeling med tunge pasienter. På en 7-timers arbeidsdag er det kanskje 30 min på rumpa, ellers er man i full fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dette vil jo variere veldig fra dag til dag og person til person:) Jeg tok på meg pulsklokka en arbeidsdag for moroskyld! Min klokke har funksjoner som forteller gjennomsnittspuls og kcal forbruk osv. Jeg husker ikke akkurat hva resultatet ble, men det er jo en måte å gjøre det på tinus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.