Gå til innhold

Ønsker vektøkning


Morello

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger noen gode råd til hvordan jeg skal øke vekten min. Spiser mellom 6 og 7 måltider til dagen. Kostholdet mitt består av mye kjøtt, proteiner, nøtter, grønnsaker, frukt, smoothie, fullkorn produkter, kokosmelk og kokosfett / rapsolje. Jeg er ikke redd for kalorier, men vil gjerne gå opp i vekt på en sunn, god og trygg måte

Er allergisk mot egg, hvete og meieriprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunn, god og trygg måte er og spise akkurat det du gjør nå, men MYE MER! Går du ikke opp i vekt, da spiser du ikke nok, så enkelt er det :) Spis sunne og gode matvarer, men gjerne matvarer med en del sunt fett som bidrar til mye kalorier. Nøtter, ost, laks, avokado osv. Du tror sikkert at du spiser veldig mye, men kroppen din er nok ikke enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan trener du? Om du løper mye og brenner av alt du spiser vil du ha problemer med å gå opp i vekt. Det kan være nyttig å logge maten du spiser en uke for å få en viss pekepinn på hvor mye du faktisk får i deg og justere derifra. Kanskje du spiser alt for lite i forhold til aktivitetsnivået ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...