Gå til innhold

Hjelp til å ta de siste 5 kg ?


almthen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg er ny her inne men har lært mye om kosthold og trening det siste året. Ved å trene både kardio og styrke, samt spise begrenset med karbohydrater har jeg i løpet av fjoråret tatt av 20 kg. Trener tung styrke på overkroppen to ganger i uka og har tre lange sykkeløkter på moderat nivå, ca 70-75% av makspuls.

Problemet mitt er at jeg må ned 5 kg til før BMI er normal. Det siste fettet sitter hovedsaklig på magen. Vekta/livvidden har stått omtrent stille det siste halvåret, og jeg synes jeg har vært tålmodig lenge nok !

Har lest mange gode artikler her inne og håper noen kan hjelpe meg med forslag til hva jeg bør gjøre annerledes fremover for å snu på flisa og vekke kroppen igjen :) Jeg vurderer f.eks en PMSF i et par uker, men er litt bekymret med tanke på det som er advart mot om psyken her inne. Det siste jeg vil nå er å trigge en ulvehunger som gjør at de 20 kiloene kommer tilbake... Noen forslag til endring av trening f.eks ? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...